Simroz.org
صفحه ویژه کنفرانس مؤسس حزب

اطلاعیه شماره یک هیئت برگزاری کنفرانس موسس حزب

اطلاعیه شماره یک هیئت برگزاری کنفرانس موسس حزب :
کنفراس موسس حزب سیاسی جدید برگزار می شود!

به اطلاع  می رسانیم که  تدارکات  ملزومات  سیاسی و اجرائی برگزاری کنفرانس موسس حزب  سوسیالیستی جدید  از این تاریخ شروع  خواهد شده. این کنفرانس در ماه آگوست ٢٠١٧ برابر با  مرداد ١٣٩٦ بر گزار خواهد شد. کنفرانس موسس حزب دو روزه  و غیر علنی است . در اطلاعیه های بعدی در باره شکل برگزاری کنفرانس  موسس حزب و دیگر اقدامات اطلاعات بیشتری در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

هیئت هماهنگ کننده تدارک کنفرانس موسس حزب از همه کارگران و فعالین کارگری ، مبارزین راه آزادی، و فعالین و دوستداران حزب در ایران میخواهد که ازراههای مناسب در تدارک سیاسی وتاسیس چنین حزبی نقش مستقیم و موثر ایفا نمایند. ما متعهد می شویم که  کلیه  نظرات و اسناد پیشنهادی و تلاشهای شما را از کانال درست و قانونی در پروسه تاسسیس حزب دخیل داده و  به سر آنجام خواهیم رساند.

علاو بر تماس مستقیم با هیئت هماهنگ کننده برگزاری کنفرانس، از این تاریخ تا زمان برگزاری کنفرانس بخشی از کار نشریه  سوسیالیسم امروز “و همچنین سایت “سوسیالیسم امروز” به تدارک سیاسی کنفرانس موسس حزب اختصاص خواهیم داد. هر دو ابزارهای مناسبی هستند  در جهت منعکس کردن نظرات  سیاسی متفاوت، و طرح سیاستها و را حل های مناسب به منظور تدارک بهتر یک حزب کمونیستی رزمنده و انقلابی. ما از دریافت نظرات و پیشنهادها  شما استقبال می کنیم.

همچنین از همه اعضا و دوستدادارن و علاقمندان به دخالت مستقیم در سر نوشت این حزب در اروپائی مرکزی و امریکا و کانادا می خواهیم در اسرع وقت برای شرکت در کنفرانس موسس حزب با ما تماس گرفته و  ثبت نام  کنند.
تاریخ  و مکان  دقیق  کنفرانس تنها به اطلاع شرکت کنندگان  در کنفرانس خواهد رسید.

پیشا پیش به همه شرکت کنندگان  در کنفرانس موسس حزب خوش آمد می گوییم!

هیئت برگزار کننده کنفرانس موسس حزب

ادرس مایل و تلفنهای تماس:

iransocialist2017@gmail.com
0046762349683
00447740076631
004792831376
0046700929993

Related posts

فراخوان به ايجاد حزب سياسى جديد

Sosialism Imroz

تفاوت این حزب با احزاب دیگر… – گفتگوی سوسیالیسم امروز با رحمت فاتحی

Sosialism Imroz

ساختار و ارگان های قدرت سیاسی حکومت شورایی( بخشی از برنامه حزب سوسیالیست انقلابی)

Sosialism Imroz

Leave a Comment