Simroz.org
اطلاعيه‌هابرنامە و اساسنامە حزب

اطلاعیه شماره دوم در باره برگزاری کنفرانس موسس حزب

اطلاعیه شماره دوم در باره

برگزاری کنفرانس موسس حزب

همچنانکه در جریان هستید به زمان برگزاری کنفرانس موسس و ایجاد یک حزب سیاسی وانقلابی نزدیک میشویم. بخشی از اسناد سیاسی آن تا کنون از طریق نشریه و سایت “سوسیالیسم امروز” برای عموم قابل دسترس شده است. در این شماره وهمچنین شماره آتی نشریه و سایت سوسیالیسم امروز بخش دیگری از اسناد سیاسی-علنی پیشنهاد شده به کنفرانس انتشار بیرونی پیدا میکند.

روزهیجدهم اوت ٢٠١٧(٢٧ مرداد١٣٩٦) آخرین تاریخ دریافت اسناد و پیشنهادات ارسالی به کنفرانس موسس و همچنین آخرین روز ثبت نام اعضا و فعالین برای شرکت در آن خواهد بود. ما تلاش میکنیم کە همزمان در مکانهایی دیگری کنفرانس برگزار شود.

هیئت هماهنگ کننده تدارک کنفرانس موسس حزب از همه کارگران و فعالین کارگری ، مبارزین راه آزادی، و فعالین و دوستداران حزب میخواهد از فرصت باقی مانده استفاده نموده ودر تدارک سیاسی وتاسیس چنین حزبی بیش از پیش نقش مستقیم و موثر ایفا نمایند. طبق روال تا کنونی متعهدهستیم که  قرار، قطعنامه و اسناد پیشنهادی با دیدگاها و پیشنهادات مختلف را، تا جائی که جنبه امنیتی نداشته باشند، ضمن انتشار آنها در نشریه و سایت مستقیما در اختیار کنفرانس قرار خواهیم داد.

اسناد ویژه و محرمانه ، آئین نامه های کنفرانس و همچنین تاریخ و مکان و هزینه شرکت در  کنفرانس تنها به اطلاع شرکت کنندگان در کنفرانس خواهد رسید.

پیشا پیش به همه شرکت کنندگان  در کنفرانس موسس حزب خوش آمد می گوییم .

هیئت برگزار کننده کنفرانس موسس حزب

ادرس مایل و تلفنهای تماس:
iransocialist2017@gmail.com
0046762349683
00447740076631
004792831376
0046700929993

Related posts

باز پخش اطلاعیه حزب به مناسبت سالگرد ١٦ آذر، روز دانشجو!

Sosialism Imroz

ترور اقبال مرادی را بشدت محکوم میکنیم

Sosialism Imroz

اهداف ما چراغ راه مبارزه ماست ….

Sosialism Imroz

Leave a Comment