Simroz.org
اطلاعيه‌ها

اطلاعیه دبیرخانه حزب سوسیالیست انقلابی ایران

از: دبیر خانه حزب سوسیالیست انقلابی ایران
به :احزاب و نیروهای اپوزسیون مترقی ، سوسیالیست، کارگری، سکولار و آزادیخواه

  با سلام و درودهای انقلابی !

همچنانکه کم و بیش در جریان بودید، به اطلاع میرسانیم که پروسه تشکیل یک حزب سیاسی سوسیالیستی و انقلابی در ایران  خوشبختانه با موفقیت به سرآنجام رسید. بدین ترتیب “حزب سوسیالیست انقلابی ایران” در روز ٢٨ مرداد ١٣٩٦-  ١٩ اگوست ٢٠١٧ اعلام موجودیت کرد. 

ضمن تشکر فراوان از انعکاس خبر تشکیل حزب سوسیالیست انقلابی  در رسانه های خود، به اطلاع می رسانیم که حزب سوسیالیست انقلابی  خواهان همکاری  و داشتن رابطه سیاسی متکی به یک سیاست شفاف، هم نقد و هم دیالوک، با کلیه نیروهای اپوزسیون سرنگونی طلب مترقی، سوسیالیست و سکولار و آزادیخواه در جهت گسترش مبارزه علیه رژیم فاشیست اسلامی و دستیابی به یک جامعه آزاد، برابر، مرفه، سوسیالیست، سکولار و غیر قومی و غیر مذهبی است. حزب ما قاطعانه مخالف سیاستهای ضد مردمی مبنی بر ایجاد کشمکش سیاسی- اجتماعی بر حسب ملیت و یا مذهب و تبلیغات ناسیونالیستی و شوینیستی و برتری طلبانه علیه کارگران و شهروندان در جامعه است.

حزب ما مخالف جدی آن دسته از نیروهای هست که در شکل دیگری خواهان باز گرداندن روئیای “شاه” یا در فکر تخیلات غیر ممکن ، از نوع “نظام اسلامی دمکراتیک”، هستند. ما همچنین از سناریوهای تحمیلی ضد انسانی مانند جنگ ویرانگر داخلی و قومی و مذهبی و ارتجاعی مشابه عراق و سوریه و غیره به شدت منزجر هستیم و با نیروهای حامی چنین سناریویهای که قصد تکرار آنرا در ایران دارند نه تنها همکاری نخواهیم کرد که به شدت علیه آنها خواهیم ایستاد.

حزب سوسیالیست انقلابی تنها به شکل سرنگونی که متکی به خیزش توده ای-انقلابی کارگران و مردم آزادیخوا، و سازماندهی قهر انقلابی علیه کلیت جمهوری فاشیست اسلامی، با پرچم آزادیخواهانه و سوسیالیستی، و بدون هیچ اتکای به سیاستهای رژیم چنج و دخالت دولتهای ثالث از جمله دخالت ضد آزادیخواهانه ی دولت امریکا و دیگر دول غربی در تحولات سیاسی ایران معتقد میباشد. حزب ما بر ضرورت سرنگونی فوری رژیم جانی اسلامی و استقرار یک نظام سوسیالیستی در ایران تاکید می کند.

جهت کسب اطلاع بیشتراز سیاستهای روشن حزب ما لطفا به اسناد ضمیمه در نشریه شماره دوازدهم “سوسیالیسم امروز” مراجعه کنید.

ما امیدواریم در جهت تامین اهداف مبرم آزادیخواهانه وانسانی و درجهت تسریع در امر سرنگونی رژیم تروریست اسلامی ایران، راههای برای شروع همکارهای مشخص و موردی، از جمله تعهد مشترک حول موارد اساسی که به نفع تداوم مبارزه ازادیخواهانه ،امنیت جامعه، و تامین آینده آزاد و برابر در دوره بعداز نابودی جمهوری اسلامی را تقویت کند، برای طرفین ممکن گردد.

 شما میتوانید از طریق ادرس مایل زیر با دبیرخانه حزب و از این طریق همچنین با شورای رهبری حزب سوسیالیست انقلابی ایران تماس حاصل  نمایید.

با احترام!

دبیرخانه حزب سوسیالیست انقلابی ایران
iransocialist2017@gmail.com
www.simroz.org
سوم شهریور ١٣٩٦
٢٥ اگوست ٢٠١٧ 

Related posts

٤٤مین سالگرد انقلاب آزادیخواهانه ضد سلطنتی ١٣٥٧ (تجارب ودرسهایی فراموش نشدنی سال ٥٧)

Sosialism Imroz

کنفراس موسس حزب سیاسی جدید برگزار می شود!

admin

برای جنبش کارگری و آزادیخوهانه ایران، حربه” های مانند هموطن” و دیگر مقدسات مشترک ملی- اسلامی جمهوری اسلامی و جبهه راست و سلطنت طلبان پوچ است!

Sosialism Imroz

Leave a Comment