Simroz.org
ستون آزاد

میخواهم به حزب سوسیالیست انقلابی بپیوندم

میخواهم به حزب سوسیالیست انقلابی بپیوندم
به شورای رهبری حزب سوسیالیست انقلابی ایران
با سلام به شما دوستان حزب سوسیالیست انقلابی!
اینجانب ناصر ذیجی با توجه به اینکه قبلا در حزب کمونیست کارگری – حکمتیست فعالیت داشتم و هفته گذشته طی نامه ای کناره گیری هود را از ان حزب به ان دوستان اطلاع داده ام ، اکنون تصمیم دارم که برای ادامه فعالیت خود به حزب سوسیالیست انقلابی بپیوندم .
از نظر من حزب سوسیالیست انقلابی ایران یک حزب سیاسی و واقعا حزب ما نسل جوانها و حزب مربوط به کارگران و سوسیالیستها و حزبی است برای سرنگونی جمهوری جنایتکار اسلامی .سیاستها و برنامه های ان حزب را تعقیب نموده و انها را کاملا قبول دارم و از شما رفقای شورای رهبری حزب خواهشمندم که من را به جمع دوستان خود و فعالیت در حزب سوسیالیست انقلابی بپذیرید.
با تشکر 
ناصر ذیجی 
۲۷-۰۹-۲۰۱۷

رفیق ناصــــــــــر عـــــــــــــزیز!
از صمیم قلب به شما خوش آمد میگیویم و دست رفیقانه ات را به گرمی میفشارم . حزب سوسیالیست انقلابی ، حزب شما جوانان انقلابی و انسانهای آزادیخواهی می باشد که عزم را جزم کرده اند و در یک رزم نابرابر علیه هارترین رژیمهای عصر حاظر و علیه نظم نوین سرمایداری به میدان آمده اند و جسورانه و با روحیه رزمندگی شایسته انسان آزاد ، مبارزه میکنند . 
ناصــــــــــــــــــــــر عـــــــــــزیز
حزب سوسیالیست انقلابی حزب شما مبارزان کمونیست است و این حزب به خود می بالد رهروانی چون شما عزیزانی را در صفوف خود دارد . شکی نیست که جنبش ماو حزب ما در دل سنتهای پیشرو ومترقی جامعه و در متن مبارزه انسانهای شریف و کمونیستهای انقلابی مثل شما قد علم کرده و میخواهد راه را در جهت سرنگونی جمهوری اسلامی بپیماید.حزب سوسیالیست انقلابی با تکیه بر شور و انگیزه شما جوانان پرشورو انقلابی پیروزی خود را رقم زدو بافداکاری شما عزیزان بقای خود را تضمین میکند.
حزب سوسیالیست انقلابی ایران همراه شما و دیگر جوانان انقلابی میخواهد یک نیروی قوی اجتماعی در گوشه و کنار ایران باشد و در نظر داردوجود خود را در نقش جوانانی مثل شما ورهبران و فعالین رادیکال جنبش کارگری در برانگیختن و هدایت مبارزات روزمره جوانان ،کارگران ، زنان ، معلمان و قشرهای محروم جامعه، خود را نشان دهد.
پیوستن شما رفیق گرامی را به صفوف خود تبریک میگویم و امیدوارم با هم و در یک سنگر به پیش تازیم برای اهداف انقلابی حزب سوسیالیست انقلابی ایران .. 
پیش بسوی پیروزی 
رفیق شما عزیز آجیکند
09/28/2017

Related posts

بیانیه هسته اقلیت به‌مناسبت 8 مارس روز جهانی زنان

Sosialism Imroz

صعود ارز و گرانی اجناس، و راه حل مردم کم درامد چیست؟ دانيال عيادي

Sosialism Imroz

یادداشتی برعفو اعلام شده …!

Sosialism Imroz

Leave a Comment