Simroz.org
اخبار و گزارشات کارگری

گلرخ ایرایی در هفدهمین روز اعتصاب غذا در زندان قرچک ورامین به اغما رفت

امروز سه شنبه اول اسفند ماه ۹۶ زندانی سیاسی گلرخ ایرایی در زندان قرچك به اغمارفت. جان این زندانی سیاسی در خطر است. وی پیش از این نیز در پنجمین روز اعتصاب غذای خشک خود دچار بیهوشی و اغما شده بود.
گلرخ ابراهیمی ایرایی از روز ۱۴ بهمن ماه؛ در اعتراض به انتقال وحشیانه به زندان قرچک ورامین در اعتصاب غذاست. این زندانی سیاسی خواهان بازگشت خود و همبندش آتنا دائمی به زندان اوین است.

حاجی مرادی دادیار زندان که از عاملین انتقال این دو زندانی سیاسی به زندان قرچک ورامین است اعلام کرده است که مطلقا اجازه انتقال این دو زندانی را نخواهد داد.

زندانیان سیاسی آتنا دائمی و گلرخ ایرایی هم اکنون در شرایطی بسیار نامناسب در قرنطینه زندان قرچک ورامین محبوس هستند.
محل حبس این دو زندانی سیاسی زن یک اتاق کوچک در قرنطینه بند ۳ زندان قرچک ورامین است که دارای دو تخت بدون تلویزیون؛ کتاب و هیچ نوع امکانات است. از تردد بقیه زندانیان به محل حبس آنها جلوگیری بعمل می آید و این دو زندانی عملا ایزوله و به دور از زندانیان دیگر نگهداری می شوند.
آنها وسایل شخصی و لباسهای مناسب در این فصل سرما نداشته و از داشتن وسایل شخصی خود محروم شده اند. آنها حتی از داشتن وسایل گرمایشی نیز محروم بوده اند. تا اینکه پس از اعتراضهای مستمر موفق به گرفتن یک بخاری کوچک شدند. با توجه به شرایط اعتصاب غذا و بیماریهای آنها این شرایط شکنجه ای مضاعف از طرف مسئولین زندان است.

Related posts

ثریا خدری، فعال مدنی و عضو موسسه خیریه روجیار کردستان، بازداشت شد

Sosialism Imroz

ضا شهابی و حسن سعیدی، از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه بازداشت شدند

Sosialism Imroz

اعتراض کارکنان شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی

Sosialism Imroz

Leave a Comment