Simroz.org
اخبار و گزارشات کارگری

ابهام در سرنوشت ۶ کودک گم شده افغان

بعداز گذشت یک هفته از ناپدید شدن شش کودک کار در گرمسار هنوز هیچ خبری از سرنوشت آنها در دست نیست.

روز 12 فروردین ماه شش کودک کار به نام های “سمیره، ریحانه، سپیده، سمیه، موسی و محمد” که 5 تا 12ساله می باشند، پس از ترک خانه هایشان در گرمسار عازم تهران شدند اما از آن زمان تاکنون ناپدید شده اند و تاکنون هیچ خبری از آنان وجود ندارد. به گفته مقامات پلیس احتمال دارد که این کودکان، قربانی رقابت بین باندهای کودکان کار شده باشند.

عظیم احمد خیر عموی کودکان گم شده گفته است که: همه این کودکان برادرزاده های من هستند. ۴ کودک از یک برادر و ۲ کودک هم از یک برادر دیگر. ظاهرا بعدازظهر ۱۲ فروردین بچه ها برای بازی در پارک مجاور محله از منزل خارج شدند و تا ۱۲ شب به خانه بر نمی گردند. این زمانی است که پدر و دیگر اعضای خانواده نگران بچه ها می شوند و فردای آن روز به کلانتری منطقه مراجعه می کنند. چون خبری از آنها نمی شود پدر ۴ کودک ۱۴ فروردین برای جستجوی آنها به تهران می آید و آنجا از سواری های خطی میدان افسریه سراغ کودکان را می گیرد که در نهایت یکی از راننده ها می گوید کودکان را شب ۱۳ فروردین به تهران منتقل کرده و در میدان آقانور افسریه پیاده کرده است.

وی ادامه داد: بچه ها کار نمی کردند. من ساکن تهران هستم شاید به قصد منزل ما به تهران آمده اند و گم شده اند. آخرین خبری که داریم یک نفر تماس گرفت و گفت سمیره دختر ۴ ساله را در میدان اعدام در حالی که گریه می کرده مشاهده کرده است.

Related posts

صدور حکم شلاق و حبس برای ۱۵ تن از کارگران شرکت هپکو اراک

Sosialism Imroz

کودک کولبری هدف شلیک مرزبانان قرار گرفت

Sosialism Imroz

تعداد قربانیان زندانی به «سه نفر» رسید + فیلم اعتراضی جلو زندان اوین

Sosialism Imroz

Leave a Comment