Simroz.org
اطلاعيه‌ها

قابل توجه فعالین و دوست داران حزب یاد آوری چند نکته مهم در باره امنیت و سیاست سازماندهی حزب

در باره سیاست سازماندهی حزب و اینکه “چگونه فعالیت متشکل کنیم و با حزب در ارتباط بود”، و در عین حال در باره ضرورت توجه به امنیت و ارتقا دانش و ابتکارات خود در این زمینه، توجه فعالین و دوست داران حزب و کسانی که مقیم ایرانند و خواهان فعالیت با حزب سوسیالیست انقلابی ایران هستند، به موارد زیر جلب مینماییم:
١- سیاست سازماندهی حزب سوسیالیست انقلابی متکی به سیاست سازماندهی  منفصل است. یعنی هر تک فردی بطور فردی و منفصل راسا با  ارگان مربوط و یا  رفقای مرتبط و دست اندکار حزبی  در تماس خواهد بود و فعالیت خود را به پیش می برد. حزب سیاست وصل کردن هیچ فعالی را با فعال دیگری در محل سکونت، شهر یا شهرهای معینی ندارد، آنجام چنین کاری را در دوره کنونی نادرست و خلاف موازین سیاست سازماندهی حزب می دانیم.

٢ -در صورت وجود شبکه های محافل و جمعهای که بطور طبیعی همواره با هم رابطه مشترک کاری، اجتماعی، فرهنگی ، تفریحی یا سیاسی داشته و دارند، چنانچه خودشان موافق باشند، میتوانند در همان شکل جمعی و گروهی، بعداز همفکری با رفقای دست اندرکار در رهبری حزب، در قالب حوزه، کمیته، یا هر شکلی که خود مناسب می دانند و با محل فعالیت آنها تناسب دارد، آرایش گرفته و در بین خود تقسیم کار مینمایند. در این حالت در میان جمع مسئول رابط  و هماهنگ کننده برای پیشبرد فعالیت مشترک از جانب جمع تعین و از طریق ایشان رابطه منظم با حزب تامین میگردد.
٣- ابزارها و چگونگی ارتباطات با حزب ضمن اینکه کاملا مخفی باید باشند، اما در حالت سری و مخفی بودن نیز یکسان و ثابت نیستند. به دنبال اولین تماسها باید هر موردی را بطور ویژه و جداگانه  مورد بررسی و توافق طرفین قراربگیرد. بعداز پروسه ی ، شکل ارتباطات از نظر امنیتی دوباره مورد بررسی وبازبینی قرار گرفته و نحو تماسها مجددا تغییر پیدا میکند.
٤- استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی علنی و مجازی برای ارتباط با حزب از نظر امنیتی میتواند آسیب پذیر باشد. از اسم و رسم و تلفن و آدرس و مشخصاتی که در شبکه اجتماعی از آن استفاده می گردد، نباید برای کار ارتباط گیری با ما نیز مورد استفاده قرار بگیرند!

٥- جهت یاد آوری دوستان عزیز تازه کاری که در سایه نظام جانی رژیم اسلامی فعالیت دارند، تاکید می کنیم که ارتباط سازمانی خود را نباید  درهیچ جای، و تحت هیچ شرایطی،  و پیش هیچ  جریان و جمع و فردی طرح نمایند! هیچ اسنادی در محل کار و زیست و یا  گوشی و  کامپیوتر خود نباید نگاه نداشت. نباید اجازه داد افراد احزاب دیگر برایتان مشکل درست کنند و ارتباط بگیرند. آنها را از دسترسی به ادرس و تلفن ها یتان مسدود کنید تا به خطر نه افتید.  در عین حال اکیدا توجه داشته باشید که هر شکلی از کنجکاوی و دخالت از رابطه سازمانی افراد ثالث با حزب به عنوان عبور از خط قرمز امنیتی حزب تلقی میشود.

٦- ضمن پایفشاری بر رعایت کلیه موارد فوق از جناب کلیه رفقا، در عین حال  تاکید میکنیم که رمز ارتقای  جدی ضریب امنیتی کلیه فعالیتهای حزب و اعضا و کادرهای آن اساسا در گرو درگیر شدن جدی و دقیق در فعالیتهای سیاسی- اجتماعی- کارگری و مبارزاتی در محل کار و زیست می دانیم. در گرو تامین گسترش نفوذ سیاسی-عملی- اجتماعی هر عضو و فعال  حزب در محیط پیرامونی خود، و روی آوری هر چه بیشتر کارگران و مردم مبارز به حزب  و حول فعالیت هر فعال سوسیالیست حزبی میباشد.

٧تامین محبوبیت اجتماعی وکسب اعتماد رفیقانه و اجتماعی در سطح وسیع و همزمان آگاه بر واقعیت مخاطرات امنیتی که ارتجاع اسلامی بر جامعه تحمیل کرده اند و آشنائی به آخرین طرحها و ابزارهای امنیتی-اطلاعاتی به منظور مقابله و خنثی کردن آنها، مهمترین عنصرهای سیاسی- اجتماعی-امنیتی هستند که همه رفقای کارگر، فعالین زن، و جوان این حزب ضروری است بر آن واقف باشند. از ارسال اخبار و گزارشهای امنیتی و دریافت نظر و پیشنهاد کلیه رفقا حول این عرصه بسیار مهم حزب صمیمانه استقبال میشود.
هیئت اجرائی شورای رهبری حزب سوسیالیست انقلابی ایران
فروردین ١٣٩٧
آوریل ٢٠١٨
iransocialist@gmail.com
منبع: شماره ٤٥ نشریه سوسیالیسم امروز
١ اردیبهشت ١٣٩٧
٢١ آوریل ٢٠١٨
www.simroz.org

Related posts

بیانیه روز جهانی کارگر حزب سوسیالیست انقلابی ایران(٢٠١٨-١٣٩٧) زنده باد اول مه سوسیالیستی و ضد کاپیتالیستی!

Sosialism Imroz

اطلاعيه پایانی کنفرانس موسس حزب سوسیالیست انقلابی ایران

Sosialism Imroz

اعلامیه در محکومیت اقدامات تروریستی یک جریان فاسد “کردی” و اعلام ملاحظاتی بر یک اطلاعیه در این مورد

Sosialism Imroz

Leave a Comment