Simroz.org
ستون آزاد

در ایران زندگی از سختی گذشته …صحرا صالحی

در ایران زندگی از سختی گذشته
“شیر خشک که به نوزاد داده میشود در عرض یک هفته ۵۰ هزار گرون شده”
ایران در وضعیتی خیلی بدی است. کارش به جایی رسیده که آب  و  برق روزانه حداقل ۳ الی ۴ ساعت قطع میشود و  از این به بعد جیره بندی نیز خواهد شد. به صورت منطقه ای  ایران داره به روز های جنگ دیده ی  عراق میفتد در حالی که خودش منبع همه چیز است و در بهترین منطقه جغرافیایی قرار دارد  اما افسوس که نمیتواند از ان مراقبت و بهترین استفاده را ببرد. هرروز تظاهرات سرکوب میشود و هر روز فضای سرکوب از سوی و عوافریبی و دروغ تحویل دادن از سوی رژیم اسلامی بر فضای جامعه میچرخد.

این حکومت رسما میداند مردمش خواهان این نظام و حکومت نیستند ولی از رو نمیروند و برای ماندن با چنین شرایطی که برای مردم فراهم میکنند  مردم را میکشند و زندانی میکنند و سرکوب میکنند … شیر خشک که به نوزاد داده میشود در عرض یک هفته ۵۰ هزار گرون شده … ایا این بچه ها بی گناه نیستند   کسی که توانایی مالی ندارد چگونه شکم بچه خود را سیر کند  ؟؟  کودکان گنج های اینده جامعه اند در حالی که اینجا هیچ گونه ارزشی ندارند. مادری بچه ی خود را به خاطر سیر کردن شکمش با یک نامه به بهزیستی تحویل میدهد، اما کدامین مادر همچین کاری میکند ؟ فقط مادری که زنده بودن و نفس کودکش و سیر بودن شکم کودکش برایش مهم باشد، چون خود توانایی مالی ندارد و دولت هیچ گونه حمایتی برای همچین افرادی نمی کنند . حتی از پول های “کمیته امداد و صندوق صدقه” نیز دزدی میشود،  پولی که مردم گویا به عنوان “صدقه و دفع بلا”  برای کمک به دیگران جمع میکنند.

درایران زندگی از سختی گذشته   با این وضعیت معلوم نیست چه آینده ی در انتظار ما است. مسئولان حکومتی پاسخ گوی هیچ کدام از رفتار و کرده های خود نیستند. واقعا موندم تو مجلس رهبری این همه مفت خورچیکار میکنند؟  یه مشت ادامای پیر از کار افتاده ی بی مغز که دارن با نفهمی و زور گویی “دولت و جامعه” را اداره میکنند از راه سرکوب و جنایت و  با خالی کردن جیب مردم زحمتکش. آزادی جامعه و خلاصی از دست این داناسورهای اسلامی قیام زحمتکشان و جوانان آگاه و پرشور علیه این نظام گندیده و دزد و استقرار یک نظام سوسیالیستی و انتخاباتی مردمی است.

منبع: شماره ٥٧ نشریه سوسیالیسم امروز
٢٣ تیر ١٣٩٧
١٤-٧-٢٠١٨

Related posts

قصابخانه ای به نام جمهوری اسلامی …!

Sosialism Imroz

اعتراضات و قیام‌ها در کشورهای عربی موسوم بە بهار عربی

Sosialism Imroz

سر سطر بنویس…….!

Sosialism Imroz

Leave a Comment