Simroz.org
مقالات

جنایت هولناک دیگری علیه زنان

جنایت هولناک دیگری علیه زنان

ماریا یوسقزی

درود به خواننده گان عزیز  !
چه بنویسم وچطورناله کنم واز کدام درد خود بنالم …………
از شکنجه جامعه ووحشت زده مرد سالاری که همیشه زن را جنس دوم میشمارند واقعا اینبار درد جانسوزدیگر به قتل یک خانم که ۲۰ سال عمراش با شکنجه سپری کرده بود  توسط شوهر وپسرانش وحشت دیگر را برپا کرد.واین خانم را به قتل رساندند.
این خانم فریده نام داشت. در چهلستون کابل زندگی میکرد، ودارای ۵ پسر وسه دختر بود. شوهرش هارون نام داشت، هارون نام مردی مریض وروانی است که  به قول برادر فریده خانم با مافیا دست داشت.این مرد روانی ومریض بوی از انسانیت نبرده بود و فریده را همیشه تحت شکنجه وخشونت قرار میداد .هروقتی شوهراش این خانم را لت وکوب میکرد دخترانش گریه وناله میکردند. مادر را از چنگ پدر ظالم خلاص میکردند . اما متاسفانه  اینبار دست های ناپاک شوهراش با دوپسراش به هدف شوم شان رسیدند. خانم بیچاره را به فجیح ترین شکل کشتند. دراثنای قتل فریده، دختران را در اطاق زندانی کرده بودند ،وپسران خوردسال خودرا قبلا جای دیگر انتقال داده بود،  تا وحشی ادم نما به شگنجه و به فجیح ترین حالت فردیده را به قتل رساندند.این مرد روانی مریض درطول عمراش انواع مختلف شکنجه کرد.

 ان حیوان مریض چندین بار دستای فریده را شکستانده بود، ودندان هایش را با پلاس کشیده بود.وقتی جان فریده خانم به لب رسیده بالاخره به مرجع قانونی مراجعه کرد، واز شوهر شکایت کرد. وقتی شوهر درنده اش از این موضوع  اطلاع پیدا میکند که خانمش شکایت کرده با دوپسر وحشی صفت بنام قیس وویس، پسران را تحریک کرده که مادرت ابروی مارا بخاک یکسان کرده و نباید زنده بماند. از این رواین وحشی صفت ها مادر بیچاره را اول سلاخی کرد ند،  بعدا همرای چکش بقرق اش کوبیده تا جان داد و از این زندگی وحشتناک خلاص شد.

اما این درد به قربانی فریده ها ورخشانه ها و تبسم ها خاتمه نمیشود. زنان برای ادعای حق خود اراده قوی داشته باشند تا برای ازادی وارامش وبرابری ومساوات که حق هر انسان است برسند. ما زنان باید به پا برخیزیم و این زنجیر اسارت که جامعه مردسالاری  و دینی ایجاد کردند بشکنیم. باید برای نسل های دیگراینده  راه رهائی را روشن و بنا کنیم.
در هفته گذشته در صحن پوهنتون  کابل، جای که در ان محل درس انسانیت بگیرند درس وحشت را اموختند نیز از دست یک مشت مریض های روانی  که مغز های انها شستسو شده بالای دختر خانم دیگر به بهانه بی حجاب حمله ورشدند و میخواستند حادثه فرخنده را تکرار کنند اما نتوانستند.
در اخر باید بگویم، ننگ بر دشمنان برابری زن و مرد! زنده باد ازادی ومساوات جنسیتی! 

 
منبع: شماره ٩٨ نشریه سوسیالیسم امروز
١٤ اردیبهشت ١٣٩٨
٤ می ٢٠١٩

Related posts

میز گرد سوسیالیسم امروز حول اوضاع سیاسی … کامران پایدار

Sosialism Imroz

“تعین حداقل دستمزد سال ٩٨” و زمینه های یک مبارزه متحدتر کارگری

Sosialism Imroz

روحانی یک مهره جنایتکار و دروغگو!

Sosialism Imroz

Leave a Comment