Simroz.org
جنـــبش کـــارگـــری

تهدید اداره اطلاعات سپاه از خانواده جانباختگان شهر سنندج …

تهدید خانواده‌های جان‌باختگان درگیری شهر سنندج از

سوی اداره اطلاعات سپاه

در پی درگیری شدید روز گذشته میان اعضای سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ایران با نیروهای سپاه پاسداران و کشته و زخمی شدن سه تن از اعضای این حزب، اداره اطلاعات سپاه با احضار خانواده این جانباختگان نسبت به برگزاری مراسم ترحیم به آنان هشدار داده و تهدید نمود که در صورت برگزاری مراسم، بازداشت خواهند شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، در شامگاه ۱ تیرماه نیروهای سپاه بیت المقدس سرنشینان یک خودرو را که از اعضا و تشکیلات مخفی این سازمان بودند، مورد تیراندازی قرار دادند؛ در پی این تیراندازی، حامد سیف پناهی، بهزاد نوری و صباح حسین پناهی، کشته و رامین حسین پناهی نیز در حالی‌که مجروح شده بود بازداشت شد.

 لازم به گفتن است که رامین حسین‌پناهی بعد از بازداشت توسط نیروهای سپاه به بیمارستان بعثت شهر سنندج منتقل شده و بعد از چند ساعت از آنجا به بازداشتگاه سپاه پاسداران در پادگان بیت المقدس شهر سنندج منتقل شده است. به دنبال این درگیری نیروهای سپاه پاسداران به منزل پدری ایشان در روستای قروچیا از توابع شهرستان دهگلان یورش برده و ضمن ضرب و شتم تعدادی از اعضای خانواده، افشین حسین‌پناهی برادر وی را نیز بازداشت کرده‌اند.افشین حسین‌پناهی از زندانیان سیاسی سابق است که پیشتر دو بار دیگر در سالهای ۹۰ و ۹۵ توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

اداره اطلاعات سنندج و قروه، ضمن احضار خانواده هر سه جانباخته به آنان هشدار داده است در صورت برگزاری مراسم ترحیم، بازداشت خواهند شد.

Related posts

سال تازه را به همه شما گرامیان شادباش می گوئیم

Sosialism Imroz

بار دیگر شادی ها را جشن بگیریم ..

Sosialism Imroz

چند خبرو گزارش کارگری و اعتراضات توده ای در هفته ای که گذشت تهیه و تنظیم : عزیز آجیکند

Sosialism Imroz

Leave a Comment