Simroz.org
اخبار و گزارشات کارگری

کیوان حسین پناهی بازداشت شد

کیوان حسین پناهی بازداشت شد

کیوان حسین پناهی، پسر عموی رامین حسین پناهی، فعال سیاسی، پس از پیگیری خبر رامین توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شد.

‎در ادامه فشار بر خانواده و نزدیکان رامین حسین پناهی، فعال سیاسی که بصورت زخمی هم اکنون در بازداشت به سر می برد. صبح امروز شنبه یکی دیگر از اعضای این خانواده بازداشت شد. پیش از این نیز تعدادی از نزدیکان رامین حسین پناهی از جمله عباس، افشین، احمد و زبیر حسین پناهی بازداشت شده بودند.

‎کیوان حسین پناهی پسر عموی رامین حسین پناهی می باشد که همراه با پدر و مادر رامین پیگیری وی بوده که صبح امروز شنبه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. نامبرده طی سالهای گذشته چند مورد احضار و بازداشت شده است.

‎گفتنی است که عباس حسین پناهی، هم از نزدیکان رامین حسین پناهی روز پنج شنبه مورخ ۲۲ تیرماه پس از آنکه به قصد دیدار به منزل خانوادگی رامین حسین پناهی مراجعه کرده بود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و بدون توضیح مشخص یا ارایه حکمی به محلی نامعلومی منتقل شد.

‎این بازداشت در حالی صورت می گیرد که کماکان از سرنوشت رامین حسین پناهی اطلاع دقیقی در دست نیست و همچنین تعداد دیگری از اعضای این خانواده به دلیل ارتباط خانوادگی با وی بازداشت شده اند.

Related posts

«اعتصاب غذای» آرش صادقی در اعتراض به ضرب و شتم و تبعید گلرخ ابراهیمی

Sosialism Imroz

رفتار ضدانسانی مسئولان زندان با زندانیان اعتصاب کننده در زندان گوهردشت کرج

Sosialism Imroz

بازداشت مجدد سپیده قلیان

Sosialism Imroz

Leave a Comment