Simroz.org
مقالات

این پیروزی اول ما است

امید نسیمی
این حزب در بطن جنبش و بنا به نیاز واقعی جنبش طبقاتی و آزادیخوانه سر بر آورده است. با عبور از جنبشهای دیگر ریزیونیستی، پوپولیستی و… غالب بر دیگر جریانات موجود چپ قابل تعریف است. این حزب همچنین بر بستر هجوم و سرکوب رژیم ددمنش جمهوری اسلامی علیه مبارزان انقلابی و کمونیست بیرون آمده است.
همچنانکه گفتم این حزب از آن جنبشها و سنتها عبور کرده اما هنوز باید بر وجود آنها و نقش مخرب بورژوازی در استفاده از ناتوانی آن سنتها در تداوم راهی که در پیش داریم هوشیاری سیاسی_طبقاتی خود را برای پس زن آن حفظ نماییم. از جمله روی این نکات گرهی تاکید میکنم: ١- نقد ماهیت طبقاتی نیروهای به اصطلاح چپ هم در بعد نظری هم پراکتیکی و وابستگی آنها به ‌قطب های بورژوائی٢- مقابله با بقایایی شکست اردوگاه “سوسیالیسم” و تداوم هجوم گسترده ‌ دولتها و نیروهای سرمایه داری به صف آزادیخواهی کمونیستی و سوسیالیستی٣- به ویژه توجه جدی به درک ماتریالیستی و تاریخی از پدیده و و روند مبارزه طبقاتی است.
رفقا و مبارزین و مدافعین طبقه کارگر!
تشکیل حزب سوسیالیست انقلابی ایران جزئی از سیر تکامل جنبش کمونیستی است و اجتناب ناپذیر بود. تشکیل حزب سوسیالیست انقلابی نقطه عطفی است در تاریخ جنبش کمونیستی
بدینوسیله از برگزار کنندگان کنفرانسس موسس حزب سوسیالیست انقلابی نهایت تشکر و خسته نباشید میگویم. این پیروزی اول ما است. پیوستن فقرات حزبمان رابا پیوند هر چه بیشتر با مبارزات طبقه کارگر مستحکم تر کنیم.
سرنگون باد رأیم جمهوری اسلامی!
زنده باد سوسیالیسم!
٣٠ اوت ٢٠١٧

Related posts

سند در باره سرنگونی (کدام سرنگونی؟)

Sosialism Imroz

كودكان كار

Sosialism Imroz

زورآزامائی جنبش ” جلیقە زردها ” در برابر حکومت فرانسه به پیروزی انجامید! عــــــزیز آجیکند

Sosialism Imroz

Leave a Comment