Simroz.org
مقالات

این رژیم باید برود به زباله دان تاریخ! مینا تهرانی

این رژیم تا بن دندان دزد و رزل و فاسد باید برود به زباله دان تاریخ!!،کی بود کی بود من نبودم حکایت سردمداران پلید جمهوری سرتابپا آلوده همه نوع فساد وتباهی است. اینها تا جایی که توانستند خود و اعوان وانصارشان رابه نون نوا رساندند وتا خرخره خوردند وبردند وحالا به بن بست اقتصادی واجتماعی وسیاسی رسیدند و میخواند با نیرنگ و سرکوب کارگران و زحمتکشان و مردم معترض، خود را از این بن بست برحانند.

اما چاره به جز رفتن نیست!، مردم آگاه و معترض دیگر به هیچ عنوان راضی نخواهند شد با این وضع در سایه چنین حاکمیت مذهبی و سیاهی زندگی کند، دیر یا زود باید سرنگون شوند. و این سرنگونی هم به بدست خود ما که اکثریت جامعه را تشکیل میدهیم باید صورت بگیرد نه دخالت آنهای که سال ٥٧ همین نظام فاسد و قاتل را به رهبری خمینی سر کار آوردند. این رژیم مشروعیت نداشته وندارد وتمام پولها وثروتهای به غارت رفته مردم ایران را باید برگردانند. بعنوان جنایتکارترین رژیم تاریخ بشریت باید محاکمه شوند وخسارت مردم بی دفاع را بپردازند. فقط امیدوارم و باید تلاش کردنگذاشت یک عده جریانات ارتجاعی و حامی سرمایه داران و استبداد و زندان در سایه امریکا دوباره مبارزه شهروندان را به شکست و یاس تبدیل کنند.

از همین رو باید در عمل و تبلیغات در حد وسیع وبا همدلی در راه سرنگونی این رژیم به نفع کارگران و زنان و جوانان و اکثریت مردم آزادیخواه سرکوب شده ایران به میدان بیائیم. لازم است آگاهانه وبدور از تعصبات کورکورانه و با فرهنگ تحمل نظر مخالف و همکاری گسترده اما با یک هدف مشترک آزادیخواهانه غیر قومی و غیر مذهبی برای ریشه کن کردن این اختاپوس هولناک آماده باشیم. به امید هرچه زودتر پیروزی حق بر باطل به امید پیروزی آزادی وبرابری و سوسیالیسم!

منبع: شمار ٦٤ نشریه سوسیالیسم امروز
١٠ شهریور ١٣٩٧
١ سپتامبر ٢٠١٨
www.sirmroz.org

Related posts

پیروزی انقلابی بر جمهوری اسلامی در گروه سیاست و عملکرد مستقل انقلابی و سوسیالیستی-کارگری است ( گفتگو با رفقا آذر کیمیا، ابراهیم باتمانی، شیرین اعتماد و عزیز آجیکند از اعضای شوارایی رهبری حزب سوسیالیست انقلابی ایران)

Sosialism Imroz

وظایف محوری جنبش ما، و نقش فعالان  کارگری وسوسیالیست در این دوره  

Sosialism Imroz

مــرگ مـــــردی کە بە ” آیت‌الله فراری ” زبانــــــزد شد….!

Sosialism Imroz

Leave a Comment