Simroz.org
مقالات

هشدار جدی به چپ!!

آن “چپ “ی که در قبال کل طیف سلطنت طلبان ، و دیگر جریانات شونیستی و راست ، ناسیونالیستها و قوم پرستان ضد انقلابی ، در دوره حاضر همراه و هم صدا شده اند (در داخل ویا خارج کشور )،

و ادعای عوامفریبی پرچم “اتحاد” و “همه با هم “ و تمامیت “ارضی کشور”را حتی بعضا با شاخه های از خود جمهوری اسلامی را علم میکنند، یک جریان عمیقا راست، اپورتونیست، ضد کارگری و ضد کمونیستی هستند!

دقیقا همان نقشی را دارند ایفا میکنند که حزب توده و اکثریت ، نهضت آزادی و مجاهدین خلق و غیره در اوایل روی کار آمدن جریان ضد انقلاب اسلامی خمینی بر عهده گرفتند و انقلاب آزادیخواهانه ما را در سال ۵۷ به شکست کشاندند!

قرار دادن جریانات مانند سلطنت طلبان،با چند دهه تاریخ شبیه فاشیستی و شبیه خود جمهوری اسلامی ، و‌به دنبال این همه سال حکومت کردن استبداد شاهنشاهی، با این همه پرونده جنایت و فساد و دزدی، و غیره ، حالا گویا آب از آسیاب تکان نخورده و جنایت حکومت اسلامی دوره فاشیستی آنان را از خاطراتمان زدوده است!

و اکنون آنها در ردیف “اپوزسیون” قرار داد میشوند و همراهی با این جنایتکاران تاریخ شاهنشاهی عین “انقلاب” بخورد مردم داده میشود!

با این توجیهات کاسبکارانه بورژوازی اکنون متاسفانه با نهایت رذالت و حماقت یک مشت چپ درمانده و نا امید از قدرت گیری کارگر و سوسیالیسم و خود فروختگان به یکی از هارترین و ضد کارگری ترین شاخه بورژوازی ملی -شوینیستی در تاریخ معاصر ایران روبرو هستیم! این روند، یک روند بسیار خطرناکی میباشد!

کمک بدون تردید به بازگشت به قدرت خاندان کثیف و جنایتکار سلطنتی هستش ،که باید از جانب طبقه کارکر و نیروی جنبش سوسیالیستی تو دهنی دوباره و‌محکمتری بخورند!

این اتفاق در داخل ایران صورت خواهد گرفت امیدی به خارج کشور نباید داشت!

سلام زیجی

۱۸ مهر ۱۴۰۱

Related posts

محور اساسی انقلاب کمونیستی….

Sosialism Imroz

فاجعه “حداقل دستمزد ١٤٠٢ “علیه طبقه کارگر ایران رقم خورد!

Sosialism Imroz

علیه جنایت اعدام به میدان بیائیم!

Sosialism Imroz

Leave a Comment