Simroz.org
ستون آزاد

نه به شرکت در نمایش انتخابات رژیم! آری به برگزاری اول مه قدرتمند و ایجاد حزب رزمنده کارگری! امید نسیمی

نه به شرکت در نمایش انتخابات رژیم!

آری به برگزاری اول مه قدرتمند و ایجاد حزب رزمنده کارگری!

امید نسیمی

ما نباید در نمایش انتخاباتی رژیم جمهوری اسلامی شرکت کنیم. در عوض ضروری است که تنفر وقدرت کارگران وزحمتکشان را علیه این نظام به نمایش بگذاریم.روز اول مه، ١١ اردیبهشت روزی است که میتوان با قدرت طبقاتی خود فضای کنونی “انتخاباتی” و هیاهوی که هیچ ربطی به مردم از جمله به کارگران ندارد پیشا پیش مردود اعلام کرده و در مقابل اعتراض و اعتصاب و تظاهرات برزگ کارگری و مردم آزادیخواه علیه این نظام و علیه جناحهای ضد کارگری به نمایش بگذاریم. انتخابات این رژیم انتخاباتی علیه طبقه کارگر و برای مشروعیت دادن به عمر رژیم و قانونی کردن سرکوب مردم آزاده است.
روز ٢٩ اردیبهشت روزانتخابات نمایشی و روز وعده های دروغین وعوام فریبانه این وان نامزدهای گزینه ایی ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی است. این در حالی انجام میگیرد که این رژیم حدود نزدیک به چهل سال جز سرکوب، خفقان، سانسور، اعدام، تحمیل هزینه های جنگ ایران وعراق، واخیرا هزینه های جنگ سوریه، سرکوب اعتراضات کارگری، تحمیل قانون کار ارتجاعی وضدکارگری، سرکوب اعتراضات دانشجویی، به بند کشیدن و اعدام مبارزین کمونیست وانقلابی، سرکوب زنان و جوانان، امنیتی کردن پرونده های اعتراضی کارگران برای احقاق حقوق عقب افتاده و…چیزی دیگری برای ما به ارمغان نیاورده است.
این واقعیت نشات گرفته از ذات وجوهر سیستمی است که برای غارت وچپاول دسترنج کارگران وزحمتشکان به میدان امده و جز این هم از این رژیم خونخوارو دد منش انتظاری نیست. این رژیم برای تاسیس هزاران حوزه علمیه ودارالقران وپرورش اخوندهای بی مصرف ومفتخور در داخل وخارج میلیاردها دلار خرجشان میکند اما با تحمیل حداقل دستمزد بردگی به کارگر و تحمیل گرسنگی و فقر و میلیونها حاشیه نشینی و بیکاری و معتاد و تن فروش و کودکان کار و خیابانی زندگی اکثریت مردم را به جهنم تبدیل کرده است.
رژیم جمهوری اسلامی در بحران عمیقی به سر می برد روز به روز تنفر توده ها از این جانیان بیشتر وبیشتر میشود. شرکت مردم در پای صندوقهای رای کمترو کمتر شده و اکنون نباید کاری کرد ما را با هیاهوئی دروغین بکشند پای این نمایش و دوباره از طریق ما به خود “مشروعیت” بدهند.
ما کارگران وزحمتکشان ونیروهای انقلابی با تحریم فعال انتخابات نمایشی شکلی از مبارزه وتنفر عمیق از رژیم جنایتکار وارتجاعی و چپاولگر جمهوری اسلام را میتوانیم نشان بدهیم. ما باید ابزارها و راهای سرنگونی این رژیم خونخوار وکلیت این نظام را تدارک ببینیم. ابزار مبارزاتی که از بیخ وبن این نظام خونخوار را برکند. این ابزار همان حزب سیاسی انقلابی و سوسیالیست و تشکیلات متحد کارگری است. بدون حزب کمونیستی و رزمنده و تشکیلات چنین امری محال است ودور از دسترس خواهد بود. این تشکیلات یعنی حزب کمونیست مدرن وانقلابی ورزمنده ی که خوشبختانه در شرف تاسیس است.
بیایید دست در دست هم با اتحاد نیرویمان در ایجاد حزب کمونیست مدرن و رزمنده وانقلابی بدون مماشات وبدون گذشت ذره ای از منافع طبقاتی کارگران و زحمتکشان و با قهر انقلابی این رژیم غارتگر سرمایه داری را برکنیم. دراین راستا بطبع رژیم تا دندان مسلح مسند قدرت را به این راحتی نمیخواهد از دست بدهد. با تمام قوا در مقابل انقلاب و مبارزه ازادیخوانه ما ایستاده وخواهد ایستاد. در این چند دهه حتی در سرکوب اعتراضات از نیروهای مرتجع منطقه ای مثل حزب الله لبنان نیز استفاده کرده وخواهد کرد. خود نیروی مسلح و مزدور حکومت اسلامی قبل از هر چیز برای سرکوب اعتراضات و حراست از این نظام ضد مردمی تاسیس شده است. بنابراین حزب کمونیستی که ایجاد خواهد شد لازم است ارتش سرخ کارگران وزحمتکشان ونیروهای انقلابی در دستور کار خود قرار دهد و در وقت مناسب خود از آن به نفع کارگران و انقلاب کنندگان استفاده خواهد کرد.
بی هیچ توهم وشبهه ایی ما رژیم را با تمام جناحایشان نمیخواهیم و از مردم می خواهیم علیه همه شان بپا خیزند و از راه وجود اختلافات درونی رژیم ‌هیچ هدف و مطالبه و امیدی متحقق نمی شود، برعکس ما خودمان قربانی شده و میشویم. ما دنبال اصلاح نظام نیستیم و اصلاح پذیر هم نیست. ما جز سرنگونی کامل و قهر آمیز این رژیم به هیچ چیز دیگری تن در نخواهیم داد. بیایید بدون فرقه گرایی و قومی گرای و در نظر گرفتن زبان و نژادی پتکی واحدی باشیم برپیکر کل نظام جنایتکار اسلامی.
زنان وجوانان انقلابی در نمایش انتخاباتی رژیم شرکت نکنید، علیه آن بپا خیزید، به هیچ جناحی از آنها متوهم نشوید. بیاید حزب انقلابی خودمان را به هدف پایان دادن به عمر ننگین این رژیم تشکیل داده و در ایجاد این حزب سیاسی و سوسیالیستی خود مشارکت کنید. مرگ بر جمهوری اسلامی! پیش بسوئی ایجاد حزب سیاسی رزمنده کمونیستی!
هشتم اردیبهشت ٩٦

Related posts

کودکان کار و خیابانی، لکه ننگی بر پیشانی کارگزاران جمهوری اسلامی

Sosialism Imroz

گزارش سالانه حقوق بشر در ایران

Sosialism Imroz

غریبانە شعلەهای آتش را در آغوش میکشم

Sosialism Imroz

Leave a Comment