Simroz.org
اخبار و گزارشات کارگری

اخبار و گزارشات کارگری…!

تجمع اعتراضی مقابل اداره آب و فاصلاب علیه نبود آب آشامیدنی

جمعی از اهالی روستای “مال حاجی” در اعتراض به مشکلات و کمبود آب آشامیدنی مقابل اداره آب و فاصلاب روستایی شهرستان ممسنی واقع در استان فارس تجمع کردند.
به گزارش منابع خبری محلی، روستای مال حاجی یکی از روستاهای شهرستان ممسنی است که مردمش چندین سال است با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستند و طبق گفته یکی از معترضین علیرغم مراجعات مکرر، اقدام عملی از سوی مسئولین صورت نگرفته است.

تجمعات اعتراضی کارگران شهرداری بروجرد .

جمعی از کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به عدم پرداخت حقوقشان مقابل شهرداری و سپس مقابل فرمانداری رژیم تجمع کردند.
کارگران شهرداری بروجرد ضمن اشاره به وضعیت سخت معیشتی خود، می گویند، 5 ماه است که حقوقشان پرداخت نشده است. حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرود مدتها است که ادامه دارد به طوریکه این کارگران پیشتر نیز بارها به منظور پیگیری معوقات مزدی شان دست به تجمع زده اند.

تجمع کارگران شهرداری آبادان دراعتراض به عدم پرداخت 5ماه حقوق!

صبح روز شنبه 6خرداد،حدود 200 کارگر بخش های خدمات و فضای سبز شهرداری آبادان در اعتراض به عدم پرداخت5ماه حقوق، مقابل شهرداری این شهرتجمع کردند.

کارگران حاضر دراین تجمع اعتراضی به خبرنگاران گفتند:در بخش های آسفالت، فضای سبز، خدمات شهری و دیگر بخش های شهرداری آبادان کار می کنند و حدود پنج ماه است که حقوق و مطالبات آنها پرداخت نشده است.

آنها افزودند،این وضعیت زندگی را برای آنان و خانواده هایشان سخت کرده است.

یکی از کارگران معترض نیز گفت:همسان سازی حقوق برای کارکنان شاغل در شهرداری های منطقه ای آبادان انجام نشده است و به عنوان مثال این تفاوت حقوق بین کارگران منطقه 2 و منطقه کار وجود دارد.

جمعی دیگر از کارگران حاضر درتجمع اعتراضی امروز که به سن بازنشستگی رسیده اند گفتند: میزان چهار درصد حق بازنشستگی کارگران که سهم شهرداری است، تاکنون پرداخت نشده و اگرچه بسیاری کارگران به سن بازنشستگی رسیده اند، نتوانسته اند از مزایای بازنشستگی استفاده کنند.

 

تجمع اعتراضی کارگران پیمانکاری فاز 13 کنگان نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان!

صبح روزشنبه6خرداد،حدود سیصد نفر از کارگران پیمانکاری شاغل در پروژه‌های فاز 13 کنگان در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان مقابل دفتر کارفرمای اصلی تجمع کردند.

به گزارش امروز ایلنا درهمین رابطه،این کارگران از طریق یکی از پیمانکاران به نام پایندان در پروژه‌ در دست ساخت یونت‌های 101، 104 و 105 فاز 13 کنگان مشغول کارند و بابت مطالبات مزدی زمستان گذشته تاکنون از کارفرمای خود طلبکارند.

به صورت مشخص یک منبع مطلع در همین باره اظهار داشت: کارگران مورد نظر از دی ماه سال گذشته تاکنون برای دریافت معوقات مزدی خود با مشکل مواجه بوده‌اند.

تجمع اعتراضی کارگران عضو تعاونی مسکن منطقه ۷ قدیم شرکت واحد درشهرداری شهر ری!

کانال تلگرام سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از مراجعه اعتراضی کارگران عضو تعاونی مسکن منطقه ۷ قدیم شرکت واحد به شهرداری شهر ری خبرداد.

بنابه گزارش همین منبع،با وجود اینکه کارگران تعهدات مالی خود را انجام داده اند واحد مسکونی شان تحویل نشده است.

Related posts

تأیید مرگ دومین بازداشتی اعتراض‌ها در ایران

Sosialism Imroz

تحصن سراسری معلمان در شهرهای مختلف کشور آغاز شد

Sosialism Imroz

هزاران زندانی در قزلحصار از دسترسی کافی به آب محرومند …

Sosialism Imroz

Leave a Comment