Simroz.org
مقالات

روز جهانی کارگر گرامی باد!   مینا تهرانی

با شادباش روز جهانی کارگر، برای شروع یک سال بهتر مبارزه و همبستگی به میدان بیایم.
سال ٩٧ رادر شرایطی آغاز میکنیم که دستمزدهای ٤برابر زیرخط فقر کارگران تصویب شد!!مضحکه تصویب آنقدر غیر عادلانه است که بیشتر به جوک شبیه است.
اما اعتراض مستمر ومتشکل وحمایت همه جانبه مردم از کارگران و علیه  چنین یورش و توهین آشکار وعلنی به طبقه کارگر نه فقط نباید تحمل نمود که این تنفر اجتماعی را به اهرمی در جهت سرنگونی این رژیم سفاک خون ریز باید تبدیل نمود و ادامه داد. چنین مبارزه ای بدون اعتراض گسترده تر و بدون توصل به اعتصابات وسیع کارگری و سراسری و دست از کار کشیدن در مراکز کلیدی میسر نخواهد شد .
٤٠سال رنج، گرانی، جنگ وتبعیض وستم به زن وکودک و تحمیل فقر و گرسنگی و سرکوب به کارگران و زحمتکشان کم نیست! کشوری که یکی از ثروتمند ترین کشورها ست با این همه فجایع و اخبار ناگواری که دیگر برای همگان آشکار است جای تردید نیست تنها راه باقی مانده سرنگونی این رژیم است. چپاولگران سران رژیم فاسد واستثمارگر تمام منابع و ذخایر کشور را تاراج و غارت برده اند. اینها نه فقط مشروعیتی ندارند که باید سرنگون، بازداشت و مجازات شوند.
راه برون رفت فقط وفقط مبارزه همگانی وپیگیر است. مناسبت اول مه را به استارت همبستگی طبقاتی کارگران و صف آزادیخواهان در پیشبرد امر مهم وحیاتی سرنگونی جمهوری اسلامی سرا پا جنایت وفریب ونیرنگ تبدیل کنیم!
زنده باد آزادی، زنده وبرقرار باد حکومت وپرچم سوسیالیستی ایران.

 
منبع: نشریه سوسیالیسم امروز ٤٧
٥ مه ٢٠١٨
١٥ اردیبهشت ١٣٩٧
WWW.SIMROZ.ORG

Related posts

تریبون اصلاحطلبی، تریبون ضد مردمی!

Sosialism Imroz

ما کجای این واقعیت قرار گرفته ایم؟ منصور حکمت

Sosialism Imroz

نبرد کامیون داران در ایران میتواند دشمنانش را زمین گیر کند! عزیز آجیکند

Sosialism Imroz

Leave a Comment