Simroz.org
جنـــبش کـــارگـــری

اعتصاب رانندگان کامیون گسترش می یابد

امروز پنجشنبه 10 خرداد ماه اعتصاب رانندگان و کامیونداران در شهرهای مختلف ایران وارد یازدهمین روز خود شد.
از یازده روز پیش تاکنون علیرغم تمامی بگیرو ببندها، ضرب و شتم، تهدید و بازداشتها، رانندگان کامیون با عزمی راسخ به اعتصاب خود ادامه دادند و همزمان شمار زیادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس در شهرهای مختلف را با خود همراه کردند. همجنینامروز تاکسی داران شهر بوکان و استان مازندران به این اعتصاب پیوستند و از خواسته های بر حق کامیونداران حمایت کردند. گفتنی است اعتصاب کنندگان اعلام نموده اند هیچ قدرتی نمی تواند مانع اعتصاب آنها شود و تا رسیدن به کلیه خواسته های خود از جمله افزایش کرایه بارها و تامین بیمه های اجتماعی دست از اعتصاب برنخواهند داشت.

در دو روز گذشته شهرهای ماهشهر و بوکان و مبارکه اصفهان نیز شاهد اعتصاب کامیونداران بودند.

طبق گزارشات رسیده تاکسی داران سنندج  نیز به اعتصاب کامیونداران پیوستند. تا به امروز این اعتصاب به بیش از ۲۷۰شهر و ۳۱ استان گسترش یافته است.

در روز چهارشنبه نیز رانندگان کامیون حمل مرغ در گرگان به اعتصاب سراسری پیوستند.  در ملایر رژیم جمهوری اسلامی  ۵۰۰ مامور ضد شورش و انتظامی را به محل کامیونداران اعتصابی  اعزام کرد تا به رانندگان زحمتکش کامیون‌ها و خودروهای سنگین یورش ببرد.

کامیونداران در شهرهای اهواز و تبریز بطور جمعی اقدام به حرکت در جاده ها کردند.  در تبریز؛ رانندگان شیشه آذر نیز با اعتصابیون پیوستند.

Related posts

بیانیه 107 – احتمال سکته ی رضا شهابی بنا بر نظر پزشک زندان!

Sosialism Imroz

تاریخچه کوتاهی در مورد 8 مارس روز جهانی زن

Sosialism Imroz

تجمع اعتراضی کارگران هپکو در حضور گسترده نیروهای امنیتی

Sosialism Imroz

Leave a Comment