Simroz.org
ستون آزاد

بدون سوسیالیسم رها شدن از چنگ جنایت و استبداد اسلام و سلطنت پادشاهی ممکن نیست…مینا تهرانی

اکثرمردم برای نان وکار وآزادی متحدانه به میدان مبارزه آمده اند ودیگر کارد به استخوان رسیده وتاب توان زندگی را از آنها ساقط کرده و یارای ادامه زندگی را با دست خالی ندارند وبیش از این نمیتواند شاهد رنج وزجر خانواده های خود باشند.
مسئله آب در خوزستان از طرف دیگر موجب اغتشاش ونا آرامی شده که مسئله کم اهمیتی نبوده با کرمای طاقت فرسا سالهاست این معضل مورد بی توجهی حاکمیتی بوده که خود از کوچکترین دزدی وغارت اموال همین مردم غافل نبوده وثروتهای بی حساب وکتاب را به تاراج برده و اخیرا هم با هک شدن یکی از سایت های دولتی وفروش چندین هزار خودروی گران قیمت که معلوم است که به جیب چه شیادانی ریخته خواهد شد .
آخر این دولت وحکومت سر تا به پا فساد وآلودگی چه دردی از اکثریت مردم دوا کرده با این پرونده ننگین وباهزاران اعدام وشکنجه وسنگسارهنوز هم تسلیم مردم نمیشوند. ٤٠سال زندگی را برای اکثیت مردم به یک جهنم واقعی تبدیل کردند.
از آنهای که هنوز توهمی دارند به این نظام ضد مردمی باید پرسید براستی چگونه این حاکمیت بعداز چهل سال حاکمیت که این وضع را به مردم تحمیل نموده اند اکنون بجز کشتار و خون ریزی میتوانند به مردم پاسخگو باشند بابت اینهمه بلاها و مسائب گوناگونی که بر مردم روا داشتند. واصلا فرصتی برای جواب دارند؟ به نظر من که جوابی ندارند که به مردم در ایران ودنیا بدهند در مقابل اینهمه جنایت ودنائت و بیشرمی زبان بریده شان قادر به دفاع از خود هست؟!
زنان و جوانان و کارگران زحمتکش در ایران راهی جز اتحاد با هم علیه این رژیم و همه نیروهای طرفدار سرمایه داری و مذهب و استبداد ندارند، راهی جز بر افراشتن پرچم سرخ آزادی سوسیالیسم ندارند. چرا که بدون سوسیالیسم در ایران رها شدن از چنگ جنایت و استبداد اسلام و سلطنت پادشاهی ممکن نیست و هرگز آزادی واقعی بدست نخواهد آمد. زنده باد سوسیالیزم که تنها ناجی مردم آزادیخواه ایران در این برهه از فضای مسموم وغیر قابل تحمل برای زندگی میباشد. مرگ بر جمهوری اسلامی، بر قرار باد پرچم سوسیالیسم و حزب سوسیالیست انقلابی ایران.
منبع: شماره ٥٧ نشریه سوسیالیسم امروز
٢٣ تیر ١٣٩٧
١٤-٧-٢٠١٨

Related posts

کودک آزاری ، پدیده ای که هر روز تولید و باز تولید میشود

Sosialism Imroz

افزایش خشونت وقتل های مرموز زنان….ماریا یوسفزی

Sosialism Imroz

خصیصه جمهور مردم و گذری برکودتای 30 خرداد 60

Sosialism Imroz

Leave a Comment