Simroz.org
اخبار و گزارشات کارگری

گزارشی از سومین روز اعتصاب کامیونداران در تهران و شهرهای مخلتف +فیلم

اعتصاب کامیونداران در برخی نقاط نهران و شهرهای مختلف وارد سومین روز خود شد. دور جدید اعتصاب رانندگان کامیون که از روز دوشنبه اول مرداد ماه شروع شد بسیاری از شهرها را فرا گرفت و تا امروز چهارشنبه سوم مرداد ماه همچنان ادامه پیدا کرد.

دور جدید اعتصاب رانندگان کامیون که روز گذشته ۵۹شهر در ۲۵استان کشور را در برگرفت امروز چهارشنبه سوم مرداد ۹۷ برای سومین روز ادامه پیدا کرد.

روز چهارشنبه کامیونداران شهرهای مشهد، آبادان، نجف آباد،‌ خرم‌آباد، اصفهان، بندرعباس،خورموسی، ساوه، خواف، چذابه، رنجان، سربندر، شیراز، اندیمشک، اصفهان، قزوین، کرمانشاه٬ ملایر٬ شهرکرد و چندین شهر دیگر در اعتصاب بودند.
عوامل حکومتی در سومین روز اعتصاب کامیونداراندر بندرعباس، عده ای از عناصر نفوذی در بین رانندگان را برای بارگیری بسیج کرده و تلاش برای شکستن اعتصاب و عادی نشان دادن وضعیت دارد.

همزمان تصاویر و کلیپ‌هایی از جاده‌های خلوت، و رانندگان اعتصابی در پایانه‌های بار در مناطق مختلف در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است. در حالی که امروز اعتصاب به شهرهای بیشتری گسترش یافته خبرگزاری حکومتی فارس پایان اعتصاب را اعلام کرد و به نقل از محمد خانبلوکی، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل بار نوشت، «بیش از ۷۰ درصد مطالبات رانندگان کامیون برآورده شده و آن‌ها «قرار نیست تجمع دیگری داشته باشند». طبق گزارشات مختلف رانندگان کامیون در استان های تهران، آذربايجان شرقی، كردستان، اصفهان، فارس، سمنان، قزوين، كرمان، كرمانشاه، لرستان، مركزی، خراسان رضوی، چهار محال بختیاری، خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، زنجان، گلستان و مازندران و برخی دیگر از استانها دست به اعتصاب زده اند.

Related posts

ظرف تنهاده روز ۵۷ نفر اعدام

Sosialism Imroz

فراخوان فعالین زیست محیطی و گروههای کوهنوردی سنندج

Sosialism Imroz

تجمع معلمان مریوان در حمایت از معلمان زندانی + عکس

Sosialism Imroz

Leave a Comment