Simroz.org
جنـــبش کـــارگـــری

گزارش کوتاهی از محاکمه خلیل کریمی عضو هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران…

خلیل کریمی در شعبه یک دادگاه انقلاب اسلامی سنندج محاکمه گردید.
خلیل کریمی عضو هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز بر مبنای زمان از قبل تعیین شده توسط شعبه یک دادگاه انقلاب اسلامی سنندج برای رسیدگی به پرونده و محاکمه وی، ساعت ١١ قبل از ظهر در شعبه مذکور حاضر و مورد محاکمه قرار گرفت.
موارد اتهامی مندرج در پرونده عبارت بوده اند از: ١- شرکت در مراسم روز جهانی کارگر، ٢- شرکت در کمپین علیه اعدام، ٣- شرکت در تجمع اعتراض به حکم اعدام رامین حسین پناهی، ٤- شرکت در مراسم نوروز.
خلیل کریمی ضمن پذیرفتن تمامی به اصطلاح اتهامات وارده، از همه موارد به عنوان حق انسانی خود در دفاع از معیشت، شادی و حق بی چون و چرای حیات و زندگی دفاع کرده است. خلیل کریمی بویژه در جواب قاضی پرونده که رامین حسین پناهی را تروریست و مستحق قتل خوانده است، اعلام نموده که در مورد رامین هیچ مدرکی دال بر تروریست بودن وی هیچ وقت ارائه نگردیده است و علاوه بر آن هیچ قانون و دستگاهی به هیچ بهانه ای حق گرفتن زندگی از انسانها را ندارد.
جلسه محاکمه خلیل کریمی حدودا یک ساعت و نیم ادامه داشته است.
انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه ضمن محکوم نمودن و اعتراض شدید به احضار و محاکمه فعالین کارگری، سیاسی و اجتماعی و بخصوص خلیل کریمی، خواهان مختومه شدن کلیه پرونده های قضائی علیه فعالین و آزادی همه زندانیان سیاسی، کارگری و اجتماعی می باشد و اعدام زندانیان سیاسی رامین حسین پناهی و لقمان و زانیار مرادی را قتل و جنایت به حساب می آورد و همچنین خواهان ممنوعیت اعدام به هر بهانه ای می باشد.

Related posts

آنچه در دومین روز اعتصاب کارگران شرکت نیشکر هفت تپه اتفاق افتاد…تعدادی از کارگران اقدام به خودسوزی دسته جمعی کردند

Sosialism Imroz

لنين برای همیشە در قلبها خواهد زيست !

Sosialism Imroz

دومین روز اعتصاب متحدانه ٣۵٠٠ کارگر گروه ملی فولاد آهواز

Sosialism Imroz

Leave a Comment