Simroz.org
اخبار و گزارشات کارگری

گزارشی از تحصن معلمان در چندین شهر ایران + تصویر معلمان

امروز یکشنبه ٢٢ مهرماه، معلمان، در بیشتر شهرها و روستاها، در عین حضور در مکان های آموزشی، از حضور در کلاس های درس خودداری کردند. 

در پی فراخوان “شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان ایران که از کلیه معلمان ایران، در سطوح مختلف خواسته بود، روزهای یکشنبه و دوشنبه از حضور در کلاسهای درس خود داری کنند، امروز بسیاری از مدارس در سراسر کشور به صورت نیمه تعطیل در آمدند. تصاویر و ویدئوهای که از معلمان مدارسها، در شهرهای مریوان، سروآباد، ایلام، گرمه، سنندج، گناباد، کرمانشاه، باینگان، بخش های بهارستان١ و ٢ تهران، تبریز، شاهین دژ، همدان، یاسوج، شیراز، تربت حیدریه، اسلام آباد غرب، سمیرم اصفهان، بابل، قزوین، همدان، روانسر، زیویه کردستان، بجنورد، قلعه حسن خان تهران، هرات، اصفهان، رونشکان لرستان، کرج، ایوان غرب، سقز، دیوان دره، البرز، گرفته شدە نشان میدهد که آنها از حضور در کلاس درس خوداری کردند. 

تصاویر متعددی از معلمان در شهرهای مختلف ایران منتشر شده که در دفتر مدیریت مدارس یا سالنی گرد هم آمده و دست از تدریس کشیده‌اند.

معلمان معترض که اعتراض خود را به صورت خود داری از حضور در کلاسهای درس ابراز می کنند، به گرانی، پائین آمدن قدرت خرید، کمبود وسایل آموزشی و پلیسی شدن محیط های آموزشی معترض هستند. این اعتراضات قرار است فردا دوشنبه نیز ادامه یابد.

Related posts

اعدام ۱۷ زندانی دیگر در زندانهای مختلف ایران

Sosialism Imroz

16 سال زندان فقط از طرف سپاه پاسداران برای نازنین زاغری

Sosialism Imroz

کشتن کلبران ادامه دارد

Sosialism Imroz

Leave a Comment