Simroz.org
اطلاعيه‌ها

دادستان کل ایران غلط میکند! جمهوری اسلامی مجرم است نه اسماعیل بخشی!

دادستان کل ایران غلط میکند!
جمهوری اسلامی مجرم است نه اسماعیل بخشی!

محمدجعفرمنتظری،”دادستان کل ایران”، امروز سه شنبه ٢٥ دی ماه ضمن “مجرم” خواندن اسماعیل بخشی وقیحانه اعلام کرد:”شکنجه‌ای در کار نبوده” و طرح مسئله شکنجه شدن از طرف بخشی برای سرپوش گذاشتن بر جرائمش بوده است”. پاسخ حزب ما و کل طبقه کارگر ایران و همه انسانهای آزادیخواه و شرافتمند و اکثریت عظیم مردم سرکوب شده دست حکومت فاشیستی اسلامی حاکم بر کشور یک کلمه است: دادستان کل ایران غلط میکند!،جمهوری اسلامی مجرم است نه اسماعیل بخشی و بازداشت شدگان!

بدنبال شعبده بازیهای چند روز اخیر مقامات مختلف این نظام ضد کارگری، اکنون در حالی چنین تصمیم جنایتکارانه ای گرفته اند که نه تنها جرات روبرو شدن علنی در مناظره با بخشی را نداشتند، نه تنها حتی به این همه اعتراض و شواهد زنده و مستند حتی از جانب شاهدان عینی در زندان اعتنائی نکردند، که با ترفند” فرار به جلو”، دوباره فرد قربانی و نماینده منتخب کارگران و کسی که حامی حق و انسانیت بوده را حتی بدون نیاز به برگزاری دادگاهای نمایشی شان بطور یکجانبه و دلبخواهانه به عنوان “مجرم” اعلام میکنند!. قلدری و بیشرمی و بی حیایی نزد این اوباش هیچ مرزی ندارد!. این مجرمان واقعی، دها کارگر دیگررا نیز در همین دوره با ضرب و شتم و با یورش بردن شبانه به منازلشان مورد سرکوب و بی احترامی قرار داده اند، و در حالی که حتی مانع مراجعه اسماعیل بخشی به پزشک قانونی و حق دفاع از خود شدند، در حالی که تمام پرونده این حاکمیت بجز وحشیگری، کشتار و سرکوب، شکنجه و ترور، تجاوز و فساد، و دروغ و عوامفریبی، نه فقط بنا به ادعای ما کارگران وسوسیالیستها و اکثریت جامعه سرکوب شده، و وجود شاهدان زنده و مستندات بیشمارو غیر قابل انکار، حتی بنا به اقرار و ادعای تعداد زیادی از خود بنیانگذاران و سران ردیف اول نظامشان شاهد پدیده دیگری نبوده و نیستیم، اعلام چنین ادعاهای در باره اسماعیل بخشی گویای عمق کثافت و بیشرمی چنین نظامی را بیش از هر زمانی بر ملا میکند. اما در مقابل و بدون تردید باید در بعد گسترده تری به ادعای پوچ دادستان جنایتکار اسلامی اعتراض کرد.

‌همچنانکه در اطلاعیه روز ٢١ دیماه اعلام کردیم: حزب سوسیالیست انقلابی ایران با تمام قدرت از اسماعیل بخشی و دیگر کارگران مبارز درهفت تپه و فولاد اهواز حمایت میکند و از نامه افشاگرانه و شجاعانه اخیر او نیز تقدیر می نماید!. حزب، کلیه ادعاها وپرونده سازیهای شناخته شده رژیم اسلامی را محکوم و فاقد اعتبار برای کارگران و مردم آزادیخواه میداند. ما ضمن شرکت و ضروری دانستن گسترش اعتراضات علیه اعمال شکنجه زندانیان ، در این مورد مشخص خواهان دخالت و رسیدگی بین المللی نهادهای کارگری به جنایتی هستیم که علیه بخشی و قلیان و دیگر کارگران بازداشتی دوره اخیر صورت گرفته است…ما طبقه کارگر ایران را به اعتصاب و اعتراض متحد علیه شکنجه اسماعیل بخشی و دیگر کارگران بازداشتی، برای آزادی فوری کلیه فعالین کارگری، وعلیه نظام ضد کارگری بورژوائی جمهوری اسلامی فرامیخوانیم!

مجرم دادستان جنایتکار است نه اسماعیل بخشی!
مرگ بر جمهوری اسلامی !
زنــدە باد اتــحاد و همبستگی طبقە کـــارگر!
زنده باد سوسیالیسم!
حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٢٥ دی ١٣٩٧
١٥ ژانویه ٢٠١٩

Related posts

بیانیه حزب سوسیالیست انقلابی در باره روز جهانی زن : زنده باد ٨ مارس ضد کاپیتالیستی! سرنگون باد کلیت جمهوری اسلامی!

Sosialism Imroz

٤٤مین سالگرد انقلاب آزادیخواهانه ضد سلطنتی ١٣٥٧ (تجارب ودرسهایی فراموش نشدنی سال ٥٧)

Sosialism Imroz

اطلاعیه دبیرخانه حزب سوسیالیست انقلابی ایران

Sosialism Imroz

Leave a Comment