Simroz.org
اخبار و گزارشات کارگری

کوتاهی در اعزام سپیده قلیان به بیمارستان و تاخیر در آزاد کردن او با وجود اتمام دوره بازداشت

کوتاهی در اعزام سپیده قلیان به بیمارستان و تاخیر در آزاد کردن او با وجود اتمام دوره بازداشت

با توجه به پایان دوره بازداشت سپیده قلیان، مقامات امنیتی و قضائی بخصوص دادستان شوش و اطلاعات اهواز و شوش برای ادامه آزار و شکنجه بر وی و برای انتقام از اظهارات او درباره دوره بازداشت قبلی، کماکان او را زیر فشار و شکنجه و تحت آزار در سلول انفرادی محبوس نگه داشته اند.
متاسفانه، وضعیت جسمی سپیده قلیان به حدی وخیم شده است که باید به سرعت به مراکز درمانی اعزام شود. اما دادستانی شوش و اطلاعات، برای ایجاد فشار بیشتر بر او و خانواده اش او را با همین وضعیت جسمی، بیمار، رنجور و زجر کشیده و بلاتکلیف و تحت فشار جسمی و روحی و در انفرادی نگه داشته اند تا بدین ترتیب حداکثر فشاری که از دستشان برمی آید را علیه او اعمال کنند.

سپیده قلیان در دوره بازداشت اولش، روزها و شب های متمادی بازجویی شده است و چند روز بعد از آزادیش هم که بلافاصله و مجددا بازداشت شد و قاعدتا، اکنون چیزی که ذهن بیمار و انتقام جوی اطلاعات و دادستانی را راضی کند برای گفتن ندارد. خلاصه اینکه نهادهای امنیتی و قضائی برای کاستن از عصبانیت خود و نیش زدن به سپیده قلیان که حامی کارگران هفت تپه بوده است و برای اعمال آزار و تهدید و زجر علیه خانواده محترم ایشان، هر چه در چنته داشته اند انجام داده اند. دوره بازداشت سپیده قلیان تمام شده و او باید آزاد شود تا به سرعت به درمان بپردازد. گروگان گیری علیه سپیده قلیان، اسماعیل بخشی و خانواده آنها را پایان دهید!

کانال مستقل کارگران هفت تپه- ٦ اسفند ۱۳۹٧

Related posts

مرگ یکی از بازداشت‌شدگان در زندان اوین تأیید شد

Sosialism Imroz

با رضا شهابی همصدا باشیم …

Sosialism Imroz

تجمع کارگران مجتمع نی شکر هفت تپه و کارگران شهرداری منطقه دو اهواز

Sosialism Imroz

Leave a Comment