Simroz.org
اخبار و گزارشات کارگریاطلاعيه‌ها

گرامی باد اول ماه مه روز جهانی کارگر!

روز جهانی کارگر روز اعلام نه به سرمایه داری،
روز اعلام مبرمیت ایجاد احزاب و افق نوین کمونیستی

در روز جهانی کارگر، کمونیستها و کارگران به همراه مردم آزادیخواه و برابری طلب متحدانه به میدان میایند تا اعلام کنند پیش شرط دستیابی به آزادی، رفاه، برابری، سعادت و خوشبختی انسان و پایان دادن به تروریسم، جنگهای ویرانگر و کشتار جنایتکارانه مردم و به بردگی مزدی تنها در گرو پایان دادن به نظام حاکم سرمایه داری و ارکان ایدئولوژیکی، فرهنگی، اخلاقی وخرافی آن است.
در روز جهانی کارگر با صدای رسا اعلام می کنیم برای تحقق این اهداف والای انسانی، کل طبقه کارگر و صف آزادیخواهان باید متحدانه به میدان بیایند و در حزب کمونیستی و کارگری خود متشکل شوند و پرچم کمونیستی مارکس را بیش از پیش بر افراشته تر نگاهدارند.
برخورداری از امنیت، رفاه، آزادی و دستاوردهای علمی و تکنولوژیک حق مسلم و اولیه هر انسانی است. برای دستیابی به آن لازم است با سازماندهی انقلاب سوسیالیستی نظام سرمایه داری حاکم را بزیر کشید. لازمه دستیابی به اهداف فوق، تشکیل حزب سیاسی-کمونیستی و سازماندهی قهرانقلابی علیه دولت و طبقه حاکمه است.
همه کارگران و آزادیخواهان را به این تلاش مبرم طبقاتی و در این راستا به پیوستن به پروسه تشکیل چنین حزب سیاسی و سوسیالیستی در ایران فرا میخوانیم.

زنده باد اول ماه مه روز جهانی کارگر
مرگ بر جمهوری اسلامی
آزادی، برابری، حکومت کارگری
هێئت هماهنگ کننده برگزاری کنفرانس موسس حزب سیاسی-کمونیستی ایران
١٥ فروردین ١٣٩٦
تماس:Iransocialist2017@gmail.com 00447740076631 0046762349683

Related posts

بازداشت مجدد سپیده قلیان

Sosialism Imroz

جانباختن کولبرن در نوار مرزی ایران و عراق ادامه دارد

Sosialism Imroz

کشتن کولبران کرد ادامه دارد

Sosialism Imroz

Leave a Comment