Simroz.org
اطلاعيه‌ها

اطلاعیه در باره، پیوستن ٢٤ رفیق دیگر به پروسه تشکیل حزب


اطلاعیه در باره،

پیوستن ٢٤ رفیق دیگر به پروسه تشکیل حزب

طی چند ماه اخیر پیوستن دها انسان مبارز و سوسیالیست به پروسه تشکیل حزب سیاسی جدید در ایران را به اطلاع عموم رساندیم. در ادامه استقبال گسترده ای که از پروسه تشکیل یک حزب رزمنده و سوسیالیستی در ایران و منطقه میشود انسانهای مبارز زیادی در صدد پیوستن به این حزب هستند. اکنون مایه افتخار ما است که پیوستن ‌قطعی ٢٤ فعال مبارز سوسیالیست و آزادیخواه دیگر را به این تلاش انقلابی و ایجاد حزب سیاسی جدید اعلام میکنیم.
این رفقا عبارتند از: ١-حمید محمدی٢-شاهین حیدری٣-ساروملکشاهی٤-سیوان رحیمی٥-شیرکو قهرمانی ٦-اشکان فتاحی ٧-‌هاشم محمودی ٨-بهمن مرادی ٩-عارف احمدی ١٠-محمد احمدی ١١-سوما رستمی ١٢-آرزو ویسی ١٣-شادمان محمدی ١٤-آرام محمدی ١٥-امیر حسین ابراهیمی ١٦-شهریار محمدی ١٧-بارزان شعبانی ١٨-تینا لطفی ١٩-هنر سلیم پیرکی ٢٠-میلاد محمدی ٢١-اختر فتحی ٢٢-ریژوان رضائی ٢٣-سجاد ارومیه ٢٤-حیدرارومیه ٢٥-…
به تک تک این مبارزین و انسانهای شریف خوش آمد گفته و خوشحال هستیم که چون تن واحد و برابر برای ایجاد یک حزب سوسیالیستی و انقلابی همرزم و همسنگر هم خواهیم بود.
همه مبارزین راه آزادی، برابری و سوسیالیسم و همه کسانی که خواهان سرنگونی کلیت رژیم جنایتکار اسلامی هستند به پیوستن به این تلاش و حزب انقلابی جدید فرا میخوانیم.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد سوسیالیسم!

هیئت برگزار کننده کنفرانس موسس حزب
١٥ مرداد ١٣٩٦- ٦ اوت ٢٠١٧
www.simroz.org
ادرس مایل و تلفنهای تماس:
iransocialist2017@gmail.com
0046762349683
00447740076631
004792831376
009647510034303

Related posts

فراخوان مشترک68 نفر از فعالین سیاسی کمونیست و کارگری برای تشکیل حزب کمونیستی و انقلابی در ایران

admin

پیام تسلیت دبیر شورای رهبری حزب سوسیالیست انقلابی به سیل زدگان

Sosialism Imroz

پلاتفرم پیشنهادی مشترک برای به پیروزی رساندن جنبش سوسیالیستی و کارگری در ایران!

Sosialism Imroz

Leave a Comment