Simroz.org
اطلاعيه‌ها

پیام نوروزی رهبری حزب سوسیالیست انقلابی ایران

از طرف حزب سوسیالیست انقلابی ایران، فرا رسیدن نوروز سال ۱۳۹٧ را به طبقه کارگر، به جنبش آزادی و برابری طلبی زنان و جوانان، و به همه کسانی که آرزوی سرنگونی رژیم ننگین اسلامی را دارند، صمیمانه تبریک میگویم.

 سال ۱۳۹٦ را همراه با درد و مشقات فراوان پشت سرگذاشتیم. سال ٩٦ نیز متاسفانه به دلیل نامادگی و پراکندگی جنبش ما و وجود خلا جدی آلترناتیو سوسیالیستی و متشکل کارگری، باز هم سالی بود که جمهوری اسلامی و سیستم ظالمانه سرمایه داری، نه تنها به حیات جنایتکارانه خود ادامه دادند، که توانستند از راه تحمیل زندگی برده وار زیر خط فقر به کارگران و اکثریت عظیم شهروندان، و از راه چپاول و دزدیهای بیشمار سرمایه و ثروت جامعه و اختصاص دادن آن به خیل اوباش مسلح و مذهبی های مفت خور و دستگاهای تروریستی، و با تشدید سرکوب و گسترش اعدام و زندان و ترور و مرعوب کردن، توانسته اند مبارزه جنبش ما را برای سرنگونی این رژیم جانی و دست یابی به آزادی و برابری و سوسیالیسم را سخت تر نمایند،و بدینوسیله این حکومت قرون وسطی شادی فرارسیدن سال نو و بهار نو را نیز به کام همه تلخ کرده است.

اما در عین حال سالی که گذشت سال همبستگی انسانی، به ویژه در رویداد اندوهگین زلزله زدگان استان کرمانشاه و کمک رسانی بیدریغ مردمی به آسیب دیدگان زلزله، سال تشکیل حزب سوسیالیست انقلابی ایران، سال گسترش تنفر و انزجار اجتماعی از جمهوری اسلامی، سال مبارزه و مقاومت گسترده تر کارگران، زنان، جوانان،معلمین و مردم تشنه آزادی علیه نظام فاسد جمهوری اسلامی نیز بود. سالی بود که به ویژه از دی ماه به این سو کلیت نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش با تعرض و تنفر و اعتراض کارگران و جوانان و زنان روبرو کرده است. این مبارزات در صورت اتکا به سیاست و پرچم آزادیخواهانه و سوسیالیستی، در صورت پرهیز از امید بستن به کشمکش جناحهای درونی رژیم، به دخالت دولتهای غربی، و به سیاست و فراخوانهای نیروهای دست راستی ملی و مذهبی اپوزسیون، میتواند پیام آور آینده ای بهتری در سال ٩٧ باشد.

مردم آزادیخوا!

درهرجای که هستید، نوروز و بهار نو را به مناسبتی برای اتحاد و شادی و تحکیم روابط دوستانه خود تبدیل کنید. با جشن و پایکوبی وگل دادن به همدیگر به استقبال بهار و زندگی نو برویم، این مناسبت را به جلوه های دلپذیر جشن و همبستگی و اتحاد و همسرنوشتی انسانی  در برابر رژیم ضد شادی و ضد آزادی تبدیل کنیم. چنین مناسبتی باید کاملا بدورازتعصبات و دسته بندیهای ساختگی ملی و مذهبی که سنتهای ضد شادی و اتحاد و خوشبختی انسانی هستند، شادی روزهای نوروزی را قدر بدانیم و زندگی را با آن طراوت تازه ببخشیم.
حزب سوسیالیست انقلابی دراین جشن و سرور، و همچنین در تلاش و مبارزه بی وقفه برای دستیابی به آینده بهتر و سرنگونی رژیم جنایتکار اسلامی درکنار و همراه شما خواهد بود.
 
در سال جدید، برای تک تک شما عزیزان وخانواده و فرزندانتان آرزوی سالی سر شار از موفقیت و تندرستی دارم.

سلام زیجی
از طرف شورای رهبری حزب سوسیالیست انقلابی ایران
٢٦ اسفند ١٣٩٦
١٧ مارس ٢٠١٧
Iransocialist2017@gmail.com
www.simroz.org

Related posts

When criminal governments call military fo rces one another, they are terrorists

Sosialism Imroz

حزب سوسیالیست انقلابی اعمال تحریم های اقتصادی دولت امریکا را محكوم میکند!

Sosialism Imroz

پلاتفرم پیشنهادی مشترک برای به پیروزی رساندن جنبش سوسیالیستی و کارگری در ایران!

Sosialism Imroz

Leave a Comment