Simroz.org
اخبار و گزارشات کارگری

اعتراضات امروز دوشنبه در شهرهای مختلف ایران

روز دوشنبه 30مرداد 96 تعدادی از کارگران گروه ملی صنایع فولاد ایران برای چندمین روز پیاپی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق چند ماهه خود مقابل استانداری خوزستان در اهواز تجمع کردند.کارگران زحمتکش و محروم بارها مقابل استانداری رژیم در خوزستان و در محل کار دست به تحصن و تجمع اعتراضی زده‌اند اما تاکنون  به خواست آنها توجه نکرده‌اند.

در یک خبر دیگر رسانه‌های حکومتی از برگزاری یک تجمع اعتراضی تاکسیرانان شهر تهران در مقابل شرکت تعاونی تاکسیرانی خبر دادند، جزئیات این تجمع هنوز مخابره نشده است.

 

 تجمع اعتراضی تاکسیرانان تهران در مقابل  تعاونی تاکسیرانی
هم‌چنین امروز یک تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان آموزشکده صنعت نفت گچساران (ترینینگی) به‌نمایندگی از ۱۴۴دانشجوی این آموزشگاه، با تجمع مقابل وزارت نفت، خواستار اتمام مدیریت سلیقه‌ای و ممنوعیت استخدام غیرقانونی شدند تا فرصتها برای دانشجویان متخصص این رشته برای جذب در وزارتخانه باقی بماند.
تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان آموزشکده صنعت نفت گچساران (ترینینگی)

تجمع اعتراضی در شهرهای تهران، سعادت آباد، اهواز، شادگان، ایلام و نورآباد

اقشار مختلف ازکارگران و زحمتکشان روز دوشنبه 30مرداد 96 در شهرهای تهران، سعادت آباد، اهواز، شادگان، ایلام و نورآباد تجمع اعتراضی برگزار کردند.
در تهران روز دوشنبه دانشجویان آموزشکده صنعت نفت گچساران؛ به‌نمایندگی از 144دانشجوی این آموزشگاه، در اعتراض به مدیریت سلیقه‌ای و ممنوعیت استخدام غیرقانونی مقابل وزارت نفت رژیم در تهران تجمع کردند. روی بنری که این دانشجویان در دست داشته نوشته است: «۴سال است بلاتکلیفیم».
در سعادت آباد تهران نیز اهالی محله در شهرداری منطقه ۲ در اعتراض به تغییر کاربری فضای سبز به تجاری و واگذاری به پیمانکار شهرداری تجمع کردند.
در اهواز کارگران گروه ملی فولاد ایران روز دوشنبه بار دیگر در مقابل استانداری رژیم در خوزستان تجمع اعتراضی برگزار کرده و خواستار حقوق عقب‌افتاده خود شدند.
در شادگان کارگران شهرداری در اعتراض به پرداخت نشدن ۶ماه حقوق عقب‌افتاده دست به اعتصاب زدند.
در ایلام کارگران اخراج شده طرح توسعه تنگ بیجار روز دوشنبه در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. و در لرستان کارگران شهرداری نورآباد در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایای چند ماهه خود، مقابل ساختمان شورای شهر رژیم تجمع کردند.

Related posts

عفو بین الملل: اقدام فوری برای نجات جان محمد نظری

Sosialism Imroz

تصرف مرکز شهر کرکوک از طرف نیروهای عراقی

Sosialism Imroz

کانون مدافعان حقوق کارگر: موج اعتراضات سراسری كارگران و زحمتكشان را با تشدید سركوب‌های قرون وسطایی نمی‌توان پاسخ داد

Sosialism Imroz

Leave a Comment