Simroz.org
ستون آزاد

پیام تشکر و قدردانی شورای رهبری حزب سوسیالیست انقلابی ایران

پیام تشکر و قدردانی شورای رهبری حزب سوسیالیست انقلابی ایران
بعد از پایان کنفرانس موسس حزب و اعلام خبر تشکیل حزب سوسیالیست انقلابی ایران، در کنار ناخوشایندی و وحشت جمهوری اسلامی و صف ارتجاع، در کنار سانسور و سکوت بخشی از اپوزسیون که گویا برای “آزادی و تشکل و تحزب” در اینده ایران و علیه جمهوری اسلامی مبارزه میکنند، و بلاخره با وجود اقدامات نامسئولانه افراد معینی در زمان اعلام موجودیت حزب در دنیای مجازی و بی اثر خودشان، خوشبختانه تشکیل حزب سیوسیالیست انقلابی با موج وسیعی از استقبال و تبریک فرستادن در شکل علنی و غیر علنی و اعلام همراهی و پیوستن به حزب از سراسر کشور روبرو شد.
شورای رهبری حزب ضمن ابراز سپاسگزاری و تقدیر و احترام بیکران از همه این مبارزین و آن دسته از احزاب، نهادها و فعالین و دوستان و رفقای عزیز و گرامی که به اشکال مختلف تبریکات و محبت های خود را نسبت به ما ابراز داشتند، تشکیل حزب سوسیالیست انقلابی را ، که به هدف کمک به امر مبارزه طبقه کارگر و آزادیخوان، و به منظور پایان دادن به حاکمیت سیاه جمهوری اسلامی و استثمار سرمایه داران تاسیس گردید، متقابلا به همه تبریک گفته و از استقبال و حمایت همه عزیزان تشکر و قدردانی می کند. شورای رهبری حزب درود می فرستد به اراده انقلابی تان و بسیار خرسندیم که بدین گونه، رفتار و کردار شما انسانهای انقلابی و آزادیخواه یک بار دیگر اثبات نمود وجود چنین حزبی بسیار ضروری بود که اکنون خوشبختانه همه شما عزیزان حامی و پشتیبان آن هستید و اکنون متحد و مصمم در صف مبارزاتی واحد و واقعی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی قرار داریم .
شورایی رهبری حزب سوسیالیست انقلابی از تک تک کسانی که چه تا نیمه راه و چه تا آخر در به سر انجام رساندن این پروژه ضروری و نیازمند جنبش طبقه کارگر و مردم تشنه آزادی و برابری و مدافعین فوری سرنگونی جمهوری اسلامی، نقش ایفا کردند، و زحمت کشیدن صمیمانه قدر دانی میکند. احترام و همدلی شما گرامیان و اعضا و هواداران حزب در داخل و خارج از کشور ما را بیشتر در راهمان امیدوارتر و مصممتر کرده و میکند.
ما راه سخت و پر پیچ و خمی در مسیر رسیدن به اهداف سوسیالیستی خود ،که گام نخست آن سرنگونی کلیت نظام حاکم سرمایه داری و فاسد و آدمکش جمهوری اسلامی است، پیشرو داریم. برای پیروزی به حزب بسیار بزرگ سیاسی و پر امکانات و سازمانده کلیه ابزارهای پیروزی و سرنگونی طلبانه و مورد حمایت میلیونها کارگر و انسان مبارز نیاز داریم. برای تحقق این امر مهم به حزب سوسیالیست انقلابی ایران باید پیوست و ضروری است مبارزین راه آزادی و برابری و سوسیالیسم این حزب را حزب خود بدانند و با تمام قدرت برایش فعالیت کنند!
شورای رهبری حزب سوسیالیست انقلابی همه کارگران، زنان و جوانان، مبارزین و مدافع راه آزادی و برابری را به صفوف خود فرا میخواند!
یکبار دیگر دستانتان را به گرمی می فشاریم، از حمایتتان سپاسگزاریم، و به تک تک شما گرامیان درود می فرستیم!
زنده باد حزب سوسیالیست انقلابی ایران!
زنده باد همبستگی طبقاتی برای سرنگونی جمهوری اسلامی و نظام ویرانگر سرمایه داری!
زنده باد سوسیالیسم!

شورای رهبری
حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٨ شهریور ١٣٩٦
٣٠ اگوست ٢٠١٧

 

Related posts

ایران ، 98 درصد حوادث کاری منجر به مرگ میشود

Sosialism Imroz

جمهوری اسلامی عامل اصلی همه درد و مشکلات سر راه زنان است … ” در حاشیه بالا رفتن درصد خودکشی زنان در کردستان “

Sosialism Imroz

دوره ای دیگر از اعتصابات عمومی در کشور فرانسه ” فرانسه در بوته آزمایش “

Sosialism Imroz

Leave a Comment