Simroz.org
ستون آزاد

اسلام وتسلیم نقطه مقابل آزادیند! ( قرآن رابازبان مادری بخوانیم)

سهراب کرماشانی

(سوره بقره)  (آیه۶۱): ..”و یا دآرید وقتی که به موسی اعتراض کردید که ما به یک نوع طعام صبر نخواهیم کرد بخواه از خدای خود که بیرون بیاورد از برای ما نباتاتی که اززمین بر میآید(مانند) خیار،سیر،عدس،وپیاز،موسی گفت آیا میخواهید غذای بهتری که دارید به پست ترازآن تبدیل کنید حال که تقاضای شما اینست فرود آیید به شهر مصرکه از برای شماهرچه خواستید مهیااست(ومقدروحتم شد بریهود ذلت و خواری ومسکنت وگرفتاری وبرخود گرفتند یهودغضب وخشمی ازخداوند)چون به آیات خدا کافر گشتندوانبیارابه ناحق کشتندوراه نافرمانی وستمکاری پیش گرفتند…”

اگرواقعا در تورات نیز چنین آمده باشدنشان دهنده شعوروآگاهی قوم یهوددرآن برهه اززمان خودبوده که توانسته اند درمقابل فریبکاریهای موسی وطرفداران او قدعلم کنند و بیهوده چیزی رانپذیرند. اینگونه به نظر میرسد که موسی درکشت وکارو کشاورزی هم تبهرخاصی داشته ومیخواسته به این واسطه مردم رافریب دهد، سپس با این ترفند که اگرشما وضعیت بد مرا قبول ندارید میتوانید بدترازاین که همانا ظلم وستم فراعنه است رابپذیرید، قوم یهود چونکه فریب موسی راخورده بودند ازآنجا رانده وازینجا مانده بودند به همین خاطر وبناچارمجبوربه پذیرش این سیستم شدند.

(آیه۶۲): “..محققا هرمسلمان ویهود ونصاری وستاره پرست که از روی حقیقت ایمان بخدا و روز قیامت آورد وعمل شایسته کند ازجانب پروردگار به اجر و ثواب رسند وهچگاه در(دنیاوعقبی)بیمناک واندوهگین نخواهند بود…”

حقیقت امر آن چیزی نیست که شماها دیکته میکنید. حقیقت آنست که شما دروغ میگویید. در گذشته دورفلاسفه یونان مولد فکری را قلب میدانستند که قرآن شما هم آنرا تاییدکرده وهیچوقت در هیچ کجای قران منبع تفکررا مغزثبت ننموده. یکی دیگر ازبزرگترین دروغهای قرانی مسطح خواندن زمین است که درآیه۲۹هم به روشنی به آن اشاره شده است،حال چگونه میتوان آخرت شماهاراباورداشت!!!

(آیه۶۳): “..ویادآریدوقتی که ازشما پیمان گرفتیم وبلند کردیم بالای سرشما کوه طور را ودستوردادیم که احکام تورات را با قوت ایمان پیروی کنید و پیوسته آنرادرنظرگیریدآنرا باشد که پاکیزه وپارساگردید…”

قرارداد استعماروپیمان همیشه جهت برده داری یکطرفه بوده و امروزه هم به شیوه دیگرباهمان ترفندهای پایه ایی دین درحرکت واستمراراست. پیروی کردن ازدستورات واحکام با جاده یکسویه آنهم بنام دین بیست هزارسال است که سواربر تفکر و ذهن آدمی شده وپیاده نخواهد شد. هندوئیسم که اولین دین دنیا بوده اگربرپایه تعقل بنانهاده میشد هم اکنون بشریت درخارج ازمنظومه شمسی به حیات خودادامه میداد ودیگر غم بلایای طبیعی،جنگ وخونریزی،بیماریهای ناعلاج،ازهم گسیختگی،وفقروگرسنگی دچار نمیشد.شماها اگر راست میگوییدکه خدای تمام ادیان یکی است چرا او یک نسخه واحد برای بشریت نپیچید؟یااینکه این همه ضدونقیض مابین ادیان نبود،مثلا درآیین مسیح روحانی حق ندارد زن اختیارکند اما دردین اسلام فرد روحانی هرچقدر که بخواهد میتواند زن اختیار کند وبرای خود حرمسرا داشته باشد.

(آیه۶۴): “..بعدازآن همه عهد و میثاق ازحق روی گردانید واگرفضل و رحمت خدا شامل حال شما نمی بود هر آینه سخت از جمله زیانکاران بودید…”

درآیه۶۳میگوید دستوردادیم که احکام تورات راپیروی کنید ومدام آنرا اجراکنیدهم اکنون دراین آیه صحبت از عهدو میثاق میکنید؟عهد ومیثاق به تعهدی گفته میشود که دوطرفه باشد ونه یکطرفه ویکجانبه واقعا در اینجا قوم یهود ثابت کرده که به راحتی نمیتوان سرآنهاراشیره مالید.

(آیه۶۵): “…این واقعه را محققا دانسته اید آن گروه راکه در(حکم)روزشنبه عصیان وتعدی کردند(مسخ کردیم)وگفتیم بوزینه شوید(رانده ازدرگاه قرب ومقام انسانیت)…”

اگر شماها انسان راخلقت کرده اید ومیگویید که اشرف مخلوقات هستید چرا به آنان توهین میکنید؟ اگرنعمات شما ازروی عشق بوده پس چرا طلب بهره میکنید؟ پروردگار ما عجب نامهربانی میکند بخاطر خوردن یک سیب از بهشت اخراج میکند و درروی زمین به فجیع ترین نحوه ممکن اوراشکنجه میکند. مگرعمرآدمی چقدراست که با اواینگونه رفتار میکنی وماشین جنگی(دین اسلام)به مبارزه با اومیطلبی؟.

(آیه۶۶): ” … و این عقوبت مسخ راعذاب آنها وعبرت اخلاف آنها گردانیدیم و پند برای پرهیزکاران…”

سرکوب وحقیرشمردن قوم یهودآنگونه که درقرآن آمده به هیچ وجه درتورات اشاره ای به آن نشده. این آیات که درسوره بقره آمده درزمانی نوشته شده که محمد درمدینه به قدرت رسیده است. قبل ازآن که اسلام قدرتی نداشته ومحمد درشهر مکه بوده، یهودیان را تاج سرجهانیان خوانده، که در سوره های مکه آمده وبه تاکید به آن اشاره شده وحتما به آن خواهیم رسید.
زیاده طلبی وزیاده خواهی حکومت اسلامی بی حد و مرز و مثال زدنی است. وظیفه انسانی ما حکم میکندکه جلوی نشر وتبلیغات پوج وبی اساس رابگیریم وازانتقال دادن وراثتی این دین به فرزندانمان جلوگیری کنیم.
چراکه دنیای سرمایه داری وبرده داری ازوجود چنین مکتبی برای نابود کردن بشریت وتداوم بقای خوداستفاده میکنند…ادامه دارد
زنده بادکارگر،نابودباد حاکمیت دینی،زنده باد حزب سوسیالیست انقلابی ایران
منبع: شماره ٢٩ نشریه سوسیالیسم امروز
http://www.simroz.org
٢ دی ١٣٩٦
٢٣ دسامبر

Related posts

هشتمین شنبە ، هشتمین بازگشت!

Sosialism Imroz

روز جهانی کارگر (اول ماه مه) در ایران و شعار زن، زندگی، آزادی

Sosialism Imroz

اسلام وتسليم نقطه مقابل آزاديند! (قرآن را بازبان مادرى بخوانيم)

Sosialism Imroz

Leave a Comment