Simroz.org
اخبار و گزارشات کارگری

ترور اقبال مرادی محکوم است

ترور اقبال مرادی محکوم است.
در سال ١٣٨٧جنایت کاران تروریست جمهوری اسلامی ایران در شهر مرزی عراق (پینجوین) بقصد ترور با اسلحه گرم به اقبال مرادی حمله می کنند که در آن جریان اقبال زخمی و به بیمارستان منتقل می شود و بعد از معالجه از بیمارستان مرخص می شود. اما متاسفانه در روز سه شنبه ٢٨ تیرماه ١٣٩٧ یعنی ده سال بعد از اولین اقدام جمهوری اسلامی ایران، تروریست های جمهوری اسلامی در شهر پینجوین عراق اقبال را ترور و بقتل می رسانند.
اقبال که پدر زانیار زندانی سیاسی و عموی لقمان مرادی همچنین زندانی سیاسی است. یکی از شخصیت های فعال کمپین نه به اعدام است. بنا به اطلاعات رسیده، سال ها است که اقبال مشغول فعالیت سیاسی- اجتماعی بوده است و این است که جمهوری اسلامی بیشتر بدنبال از بین بردن او و صدها فعال سیاسی دیگر بوده و هست. ما نباید قتل های زنجیره ای در خارج و داخل کشور ایران از شخصیت های سیاسی- اجتماعی و فعالان سیاسی را فراموش کنیم. ترور اقبال ما را به ترور ٢ تن از عزیزان کمونیست خودمان رفیق غلام کشاورز در ٤ شهریور ١٣٦٨ در قبرس و رفیق صدیق کمانگر یک هفته بعد از آن یعنی در ١٣ شهریور ١٣٦٨ در عراق می اندازد. یادشان گرامی باد.
حزب سوسیالیست انقلابی ایران ترور اقبال مرادی را بشدت محکوم  می کند. حزب ما جمهوری اسلامی ایران را مقصر این جنایت می داند و در کنار  بنظر ما اول باید حکومت عراق و بخش کردستان آن جوابگوی جامعه ایران و عراق و خانواده اقبال مرادی باشند.   
ما خودمان را در غم از دست دادن اقبال با خانواده اقبال مرادی شریک می دانیم و به تمام خانواده و بستگان اقبال مرادی تسلیت می گویم.
مرگ بر جمهوری اسلامی ایران.

Related posts

نماینده آمریکا در سازمان ملل خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت درباره تحولات ایران شد

Sosialism Imroz

اخبارو گزارشات کارگری .. روز شنبه 12 خرداد ماه

Sosialism Imroz

تصادف تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج «دست کم ۳۰ کشته» برجای گذاشت

Sosialism Imroz

Leave a Comment