Simroz.org
اطلاعيه‌ها

برای آزادی رحیم خاطری ،از فعالین کارگری و اجتماعی باید اقدام کرد ….

برای آزادی رحیم خاطری، از فعالین کارگری و اجتماعی، باید اقدام کرد!

بنا به گزارش مرکز خبری حزب سوسیالیست انقلابی و اخباری که اخیرا وسیعا در منطقه کامیاران و سنندج پخش شده است، نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی اعم از اطلاعاتی، لباس شخصی و نیروهای مسلح با چند ماشین به منزل رحیم خاطری از فعالین کارگری و اجتماعی، واقع در روستای شیروانه در حومه کامیاران،
یورش برده و او را دستگیر و با خود برده اند.

از زمان دستگیری در تاریخ ٣ مرداد ١٣٩٧ تا کنون هیچ خبری از سرنوشت این فعال کارگری-اجتماعی در دست نیست. اقدامات و مراجعه خانواده ایشان نیز بی پاسخ مانده است. اخبارهای که بدست رسیده حاکی از بازداشت رحیم خاطری به وسیله مزدوران اطلاعات جمهوری اسلامی در شهر سنندج است و همانجا نیز زیر فشار و آزار قرار دارد.

جمهوری اسلامی که از هر سو مورد اعتراض به حق جامعه قرار دارد چون مار وحشی به همه نیش میزند تا بتواند روند مبارزه کارگری و آزادیخواهی علیه خود را کاهش دهد. نباید اجازه داد این رژیم ضد انسانی به این شکل و بدون اعتراض متقابل اجتماعی قدرتمند به آسانی به فعالین کارگری-اجتماعی آسیب برساند و بدین شیوه فضای رعب و وحشت در جامعه ایجاد نماید.

از مردم آزادیخواه شهرهای سنندج و کامیاران و روستای شیروانه، از همه فعالین کارگری و اجتماعی در ایران ، و از همه نیروهای مترقی و مدافع حقوق انسان میخواهیم برای آزادی رحیم خاطری،که جز دفاع بر حق از حق و حقو ق کارگران و مردم آزادیخواه “جرمی” مرتکب نشده است، اقدام نمایند و با تجمع در مقابل زندان سنندج یا به هر شکل دیگری که مناسب میدانند تا آزادی رحیم خاطری از پای ننشینند.

دبیرخانه حزب سوسیالیست انقلابی ایران
iransocialist@gmail.com
٢١ مرداد ١٣٩٧(١٢اوت ٢٠١٨)

 

Related posts

درود به اعتصاب کنندگان امروز! جامعه به فراخوان اعتصاب عمومی پاسخ مثبت داد

Sosialism Imroz

بخشی از کارگران و زحمتکشان کردستان مراسم روز جهانی کارگر را برگزار کردند!

admin

پیام سیاسی هشدار دهنده سلام زیجی به مناسبت فرا رسیدن سال١٤٠٢ نوروز و بهار جدید ١٤٠٢ شما مبارک باد! “جنبش کنونی اگر به پیروزی حکومت شورایی و سوسیالیستی منجر نشود بطور قطع شکست خورده است!”

Sosialism Imroz

Leave a Comment