Simroz.org
مقالات

مرگ بر بزرگترین نظام غارتگران تاریخ اسلامی! مینا تهرانی

این نظام جانی و از جنس غاتگران و دزدان تاریخ اسلام واقعا هرچه در ید قدرت وتوان فکری پلیدشان داشتند در نابودی وچپاول ثروت جامعه وهزارا ن مصائب ناشی از همین غارتها برای مردم کوتاهی نکردند.

٤٠سال تمام برای خود وچند نسل آینده انگل صفت واطرافیان ریز ودرشت شان توانسته اند همه رقم امکانات ناشی از دزدی اموال جامعه فراهم کنند
هر جناح ودسته ای که به قدرت میرسید تا میتوانستند چاپیدند ویا حق سکوت میگرفتند ومیدادند.تا جایی که میلیارد میلیارد توسط لابی ها و واسطه ها وپادوها پول ودلار و طلا جابجا کردند تا آقازاده در خارج از کشور آب تو دلشان تکان نخورد چون خیلی زحمت کشیدن برای آبادانی کشور وسازندگی بعد از جنگ !!
در مورد کودکان زلزله وبی سرپناهی آنها وکمبود دارو وغذا نیز شاهد کشف انبار دارو و احتکار مواد غذایی و لبنی که این محتکران از دوسو سود میبردن هم با ارز دولتی به قیمت آزاد وهم بالا رفتن قیمت اجناس جیب کارگر وقشر کم در آمد راخالی میکنند.
اما مردم محروم کوچه وخیابان دیگر طاقت اینهمه ظلم وبی حقوقی را نداشته و اعتصاب واعتراضات بی وفقه وخیابانی خود را به گوش داخل وخارج رسانده وتنها به سرنگونی این رژیم رای میدهند زیرا مسبب وعامل تمام این تیره روزیها را مذهب وحکومت اسلامی پراز فریب ونیرنگشان میدانند.
آنها آزادی وبرابری را در پناه امنیت آرامش وحق انتخاب در تمام شئونات زندگی  را برای خود حق مسلم وقانونی دانسته و به کمتر از این قانع نیستند. آنچه را که باید از دین ومذهب وفروشندگان ومبلغان آنها بیاموزند آموختند که سرابی بیش نبود برای مردم عوام خیابان وساده لوحانی که از این طریق مردم را فریب دادند بزرگترین درس عبرت شد.
به امید پیروزی وبهروزی هرچه زودتر ازاین زلزله شدید وپس لرزه های شدیدتر به نام جمهوری اسلامی و اسلام که جز ویرانی و زندان واعدام وشکنجه وفراری دادن مغزها و مفقود الاثر کردن بسیاری از انسانها و تحمیل فرهنگ ارتجاعی ازدواج اجباری کودکان و زیر سن قانونی وگسست خانواده ها و تحمیل هر روزه فقرو گرانی و اعتیاد وبیکاری وافسردگی که همه مولود حاکمین فاسیت نظام سرمایه داری و اسلامی بوه است.

مرگ بر این نظام،برقرار باد پرچم سوسیالیسم، که بر اساس حق برابری شهروندی، انسانیت و نیازهای مدرن و متمدن وپبشرو مترقی استوار است.

منبع: شماره ٦٢ نشریه سوسیالیسم امروز
٢٧ مرداد ١٣٩٧
١٨ اوت ٢٠١٨

Related posts

سیل بی امان، درماندگی رژیم

Sosialism Imroz

سرکوب فاشیستی مبارزات کارگران هپکو و آذرآب اراک !

Sosialism Imroz

جنایت عظیم ٣٠ خرداد سال ٦٠ فراموش شدنی نیست! سلام زیجی

Sosialism Imroz

Leave a Comment