Simroz.org
اطلاعيه‌ها

در دفاع از اقدام اپوزسیون و فعالین کمونیست علیه بساط یکی از مجرمین تاریخ ایران

در دفاع از اقدام اپوزسیون و فعالین کمونیست علیه بساط یکی از مجرمین تاریخ ایران

جلسات ویژه عبدالکریم سروش، یکی از معماران انقلاب خونین ضد فرهنگی در سال ٥٩، و از قاتلان اصلی جوانان کمونیست در دهه های اول به قدرت رسیدن جمهوری اسلامی، که در جمع هوادارن خود در تورنتو به شیوه مخفی برگزار میشود، از طرف جمعی از فعالین کمونیست و مخالفین رژیم افشا و سرانجام بعداز سومین بار در طول هفته اخیر و در شبانه روز گذشته به درگیری میان هوادارن عبدلکریم سروش و فعالین کمونیست ومخالفین جمهوری اسلامی منجر شد.
طبق آخرین خبرها عبدالکریم سروش مجبور میشود که آخرین نشست خود را در میان هوادارنش مخفیانه و در جای دیگر بر پاکند که فعالان کمونیست و مخالفین جمهوری اسلامی به محل آن پی برده و به داخل محل نشست رفته اند و او را بابت کشتار دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب ضد فرهنگی سال ۵۹ افشا و بازخواست نمودند.
در این رویداد اعتراضی عوامل پرورده شده فرهنگ ضد انسانی رژیم و سروش به خشونت علیه معترضین روی می آورند، و متاسفانه یکی از شرکت کنندگان کمونیست معترض، رفیق فخری جواهری، که به سمت شیشه ای هول داده میشود از ناحیه سر دچار شکستگی میشود و تعادلش را از دست میدهد. با انتقال آن رفیق به بیمارستان خوشبختانه حالش نسبتا بهبود پیدا میکند.
حزب سوسیالیست انقلابی ایران این اقدام و شیوه برخورد هوادارن لومپن صفت و پرورده شده دست جمهوری اسلامی جناب سروش را به شدت محکوم میکند و از اقدام اعتراضی مخالفین اپوزسیون قویا حمایت می نماید.
حزب همه فعالان کمونیست و آزادیخواها را در سراسر جهان فرا میخواند که برای کوتاه کردن دست جمهوری اسلامی و همه جیره خوران این رژیم که، همگی آنها دستشان تا ارنج به خون جوانان و مبارزین ایران سرخ است ، در خارج از کشور کوتاه کنند و دیگر اجازه ندهند قاتلین دیروز و امروز کارگران، زنان و جوانان ایران تحت نامهای مختلف” فیلسوف و مکتب اسلام” و “حقوق بشری”، آزادانه برای رژیم واربابان خودشان فعالیت کنند. از نظر ما ممانعت از حضور و فعالیت عوامل دور و نزدیک به جمهوری اسلامی عین دفاع از حقیقت و آزادی و “دمکراسی” است!
حزب سوسیالیست انقلابی درود بفرستد برای همه آندسته از فعالین چپ و کمونیستی که نگذاشتند این جلسات ادامه پیدا کنند و آنها را در نزد افکار عمومی رسوا کردند .
مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد آزادی و برابری!
حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٩ فروردین ١٣٩٧
٢٩ مارس ٢٠١٨

Related posts

بیانیه روز جهانی کارگر حزب سوسیالیست انقلابی ایران را دریافت میکنید، با تشکر!

Sosialism Imroz

گرامی باد اول ماه مه روز جهانی کارگر!

admin

حمله وحشیانه به تجمع اعتراضی کارگران گروه ملی فولاد اهواز را محکوم میکنیم!

Sosialism Imroz

Leave a Comment