Simroz.org
مقالات

بعدازچهل بهار هنوز سایه شوم ظلم وجور و بی حقوقی !

مینا تهرانی

با تبریک مجدد نوروز وبهار دل انگیز امیدوارم تا این لحظه روزهای شاد برا ی تک تک شما عزیزان بوده واز دید وبازدیدهای نوروزی وطبیعت زیبای بهاری لذت کافی برده باشید.

چهل بهار آمد ورفت اما ظلم وجور و بی حقوقی ومسائل ومشکلات عدیده همچنان سایه شوم خود را از سر اکثریت مردم بر نداشته وزندگی را برای اکثریت جامعه خصوصا زنان و جوانان و کودکان جهنم ساخته وهمچنان ظلم وجور و بی حقوقی ونابرابری کماکان ادامه دارد.

حتما مردم ستمده مطلع هستند که رئیس دیوان محاسبات کشور ماهانه ٤٥ میلیون تومان حقوق دریافت میکنند، همچنین آمارهای هولناک در مورد ١١میلیارد دلار کالای قاچاق، میلیونها بیکاری ومشکل کودکان کار وکارتن خواب وبه علت ناتوانی و چپاول و تضاد منفعت سرمایه داران و دولت با منفعت و معیشت کارگران و زحمتکشان بیش از ٣٠ درصد کارخانه ها نیز تعطیل وزیرظرفیت اسمی خودتولید دارند. سهم “هرایرانی” را از “اختلاسهای “افشا شده ٣٠٠ میلیون تومان اعلام کردند، اما از اختلاسهای افشا نشده چقدر سهیم خواهیم شد؟

خسارتهای مادی ومعنوی که این حکومت بی لیاقت وبی درایت وغارتگر به مردم ومملکت وارد کردند چگونه توان جبران آن را دارند. از رهبری نظامشان تا وزرا و مدیران دولتی همه وهمه بفکر چپاول ثروت های کشور بوده اند و از دادن دستمزد واقعی کارگران وبازنشستگان نیز طفره میروند.

باید در سال جدید با تمام قوا و قاطعانه برای احقاق خقوق پایمال شده وزندگی بهتر به میدان آمد و عقب نشینی نکنیم. باید حزب مانند حزب سوسیالیست انقلابی را انتخاب کنیم و تحت رهبری و سازماندگی آن علیه رژیم اسلامی به میدان بیایم تا راه پیروزی را طی کنیم.
امسال را با هدف و آرزوی سرنگونی منحوس جمهوری اسلامی باید نامگذاری کرد و امیدوار باشیم که امسال آخرین سال حیات این رژیم خونخوار ضد زن وضد بشریت باشد. تارسیدن به این هدف مهم دست از تلاش و همراهی وهمکاری همه جانبه بر نخواهیم داشت.
.
نابود وسرنگون باد جمهوری اسلامی کثیف وخونخوار 
زنده باد حرب  سوسیالیست انقلابی 
به امید پیروزی هر چه زودتر.

منبع: شمار ٤٢ نشریه سوسیالیسم امروز
١١ فروردین ١٣٩٧
٣١ مارس ٢٠١٨
www.simroz.org

Related posts

جمهوری اسلامی و ترفند”ملت ایران” آیا زنان، کارگران و کودکان جزو “ملت ایران” هستند

Sosialism Imroz

The US government’s terrorist act against PKK leaders is condemned

Sosialism Imroz

علیه کشتن کولبران همصدا شویم …!

Sosialism Imroz

Leave a Comment