Simroz.org
مقالات

اعتراضات در ایران نیازمند رهبری انقلابی و پرچم متحد سوسیالیستی است!

مینا تهرانی

همانطور که همه در جریان هستیم و در اخبار داخلی و خارجی دیدیم وشنیدیم درتهران وسایر شهرستانها اعتراض بطور گسترده فراگیر شده، و کازرون بالاخره با کشته وزخمی شدن چند ین نفر اعتصاب خود را به پایان رساند. رانندگان با اضافه دستمزد حمل بار ومعلمین وبازنشستگان کشوری تا حدودی که اصلا با تورم ووضعیت موجود انطباقی نداردهمچنان به اعتراض واعتصاب ادامه میدهند.

بطور کلی وضعیت ملتهب کشور از یک اتفاق ودگرگونی جدی خبر میدهد که برای به پیروزی رساندن آن، جامعه ایران، جنبش طبقه کارگر و همه معترضین به وضع موجود نیازمند رهبری و سیاست و پرچم متحد سوسیالیستی هستند!

طبق گزارشات موثوق ومستدل میلیارد ها دلار از ثروت و امول مردم رنجدیده ایران به تروریستهای شبیه خودشان درکشورهای سوریه و عراق و لبنان غیره….”کمک بلاعوض” کرده اند، در حالی که چندین ماه حقوق کارگران را نپرداخته و با هزاران مشقت و قرض توانستند شکم خانواده وبچه های خود را سیر کنند، وبا هزار امید خرج تحصیل فرزندان خود کرده اند که در آینده شغل مورد نظر ودرآمدی داشته باشند که بتوانند زندگی مستقل ودر خور شان خود را بیابند. اما اگر مردم حق طلب و زحمتکش به وضعیت موجود اعتراض کنند با زندان واعدام وشکنجه روبر هستند همچنان که اخیرا  دراعتراض معلمین شاهد کشتار وحشیانه و دستگیری تعدادی از آنها بودیم.

نسل امروزباشورش سال٥٧ بسیار تفاوت دارد وبهیچ عنوان زیر بار خرافه های مذهبی ومسلکی نخواهد رفت وتمام وکمال خواستار  حقوق از دست رفته خود مبیاشد. خوشبختانه نسل آگاه امروز خود را برای زندگی امروز با تمام دانش سایبری ودیجیتال خود را مسلح کرده. از نظر اقتصادی کاملا ورشکستگی گریبان کشور را گرفته ومدیران بی لیاقت وحریص با عیدی وپاداش های 800میلیونی برای بقای خود وهمدستی، حق میلیونها مردم کارگر و زحمتکش را به جیب زدند، وحالا آقایان اجازه فرمودند دختران وبانوان هم میتوانند به استودیو های ورزشی بروند چه لطف بزرگی در حق زنان کردند!!

حالا با برجام و بی بر جام, هم کاری از پیش نخواهند برد.باید رژیم اسلامی برای همیشه کنار برود وتمام این باج هایی که به کشورها میدهدوحامی برای خود میخرد میدانند که با سرنگونی جمهوری اسلامی کلا منطقه از لوث وجودحکومت های انگلی خصوصا شیعه پاک خواهد شد وجهان رنگ آرامش را خواهد دید در غیر این صورت از بد بدتر خواهد شد.
پس باید از تلاش وهمکاری در ریشه کن کردن این باتلاق متعفن همگی کوشا وپیگیر وجدی باشیم.
زنده با آزادی وبرابری، برقرار باد پرچم سوسیالیستی ایران

منبع: شماره ٥٠ نشریه سوسیالیسم امروز
٥ خرداد ١٣٩٧- ٢٦ مه ٢٠١٨
www.simroz.org

Related posts

مــرگ مـــــردی کە بە ” آیت‌الله فراری ” زبانــــــزد شد….!

Sosialism Imroz

مرحله دوم تنش ها ، جولان و اقدامي براي ايجاد ثبات در خاورميانه يا وخيم تر شدن تنش ها

Sosialism Imroz

“انتخابات” و رژیم اسلامی ایران ، کدام انتخابات؟! صورت مسئله غلط است (گفتگوئی نشریه سوسیالیسم امروز با رئوف افسائی در باره “انتخابات ٩٦ ایران)

Sosialism Imroz

Leave a Comment