Simroz.org
مقالات

ترور اقبال مرادی محکوم است… عزیز عبدالله پور

عزیز عبدالله پور

در سال ١٣٨٧جنایتکاران تروریست جمهوری اسلامی ایران در شهر مرزی عراق (پینجوین) بقصد ترور و با اسلحه گرم به اقبال مرادی حمله می کنند. در آن جریان اقبال زخمی و به بیمارستان منتقل می شود و با معالجه به موقع او جان سالم بدر می برد. اما متاسفانه در روز سه شنبه ٢٨ تیرماه ١٣٩٧، یعنی ده سال بعد از اولین اقدام تروریستی جمهوری اسلامی ایران، تروریست های جمهوری اسلامی در شهر پینجوین عراق اقدام به ترور دوباره اقبال مرادی می نمایند و متاسفانه اینبار موفق میشوند او را بقتل برسانند.

اقبال مرادی، پدر زانیار و عموی لقمان مرادی، دو جوان زندانی سیاسی اسیر در چنگ جمهوری تروریست اسلامی، و یکی از شخصیت های فعال کمپین نه به اعدام، و همچنین سال ها است مشغول فعالیت سیاسی- اجتماعی بوده است. ما نباید قتل های زنجیره ای در خارج و داخل کشور ایران که جان شخصیت های سیاسی- اجتماعی و فعالان سیاسی را نشانه گرفته است فراموش کنیم. و در مقابل آنها بیتفات بود.

ما فعالین حزب سوسیالیست انقلابی ایران انتقام این جنایتها را با سرنگونی کلیت این حاکمیت وحشی و بازداشت و محاکمه تک تک سرانشآن خواهیم گرفت. ما ترور اقبال مرادی را بشدت محکوم  می کنیم. حزب ما جمهوری اسلامی ایران را عامل این جنایت می داند. ما همچنین حکومت اسلامی-فدرالی عراق و دیگر احزاب نامسئول حاکم دربخش کردستان را که زمینه حضور فعالیت تروریستی جمهوری اسلامی را علیه اپوزسیون فراهم کرده اند، در این جنایت نیز مسئول و شریک می دانیم. مردم آزادیخوا در عراق و کردستان عراق نباید در قبال حضور نظامی-امنیتی آشکار جمهوری اسلامی در عراق و کردستان عراق ساکت بنشینند. رژیم اسلامی تروریست ایران، رژیم ویران کردن عراق و کردستان عراق نیز بوده و هست!

ما خودمان را در غم و اندوه خانواده و دوستان اقبال مرادی شریک میدانیم و به همه آنها صمیمانه تسلیت میگوییم.
مرگ بر جمهوری تروریست اسلامی ایران!

منبع: شماره ٥٨ نشریه سوسیالیسم امروز
Simroz.org
٣٠ تیر ١٣٩٧
٢١ ژوئیه٢٠١٨

Related posts

باز تکثیر نامه ای از منصور حکمت …!

Sosialism Imroz

د. حقیقی “اول ماه مه و نقش زنان کارگر در این روز! زنده باد اول مه سوسیالیستی!” عکسها سخن می گویند

Sosialism Imroz

قدرت رسانه بر تعيين روش تفكر و عملكرد جوامع…. تینا خلیفه ای

Sosialism Imroz

Leave a Comment