Simroz.org
اخبار و گزارشات کارگری

گورهای دسته جمعی كودكان كار

کودکان؛ مریض شده، ایدز می‌گیرند و در محل‌های تفکیک زباله دفن‌شان می‌کنند.

طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اسلامي ، با اشاره به شرایط نامساعد زندگی کودکان زباله گرد گفت: شرایط کودکان زباله‌گرد بسیار حاد گزارش می‌شود، این کودکان مریض شده، ایدز می‌گیرند و همان جا (محل های تفکیک زباله) دفنشان می‌کنند. روستائیان اطراف گود محمودآباد مدام از شرایط منطقه شکایت می‌کنند و اذعان می‌کنند که حداقل انتقال ایدز از گودال‌ها را کنترل کنید تا به ما سرایت نکند.
پیشتر نیز الهام فخاری رئیس به‌اصطلاح کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از بکارگیری کودکان کار در شهرداری تهران انتقاد کرده و گفته بود: برخی پیمانکاران شهرداری کودکان زباله گرد را به کار می‌گیرند و از آنها به‌عنوان نیروی کار ارزان سوء‌استفاده می‌کنند. این کودکان در کارگاه‌های تفکیک زباله می‌خوابند و همه می‌دانیم که آنها در معرض چه آسیب‌هایی قرار دارند… تعدادی از این کودکان به بیماریهایی هم‌چون هپاتیت، ایدز، حصبه و کزاز مبتلا شده‌اند.
جنایت فروش اعضای بدن کودکان کار و رها کردن جسد در بیابان
فاطمه دانشور عضو شورای شهر تهران ماه گذشته، نسبت به رواج کار کودکان در پایتخت هشدار داده بود. وی در اظهاراتش به جنایاتی که در این حاکمیت پلید در جریان است اعتراف می‌کند و می‌گوید: در بسیاری از موارد کودکان ناپدید می‌شوند و اعضای بدن آنها قاچاق می‌شود. بعد از مدت ها نیز جسد برخی از آنها در بیابانها بدون کلیه و چشم پیدا شده است.

Related posts

درخواست برای آزادی و درمان محمد حبیبی، معلم زندانی

Sosialism Imroz

اطلاعیه مشترک ۴گزارشگر ویژه سازمان ملل‌متحد درباره قیام مردم ایران

Sosialism Imroz

بازگرداندن مجدد رضا شهابی به زندان

Sosialism Imroz

Leave a Comment